آفتاب

تصادف سنگین در تونل

تصادف سنگین در تونل

یک خودرو سواری در اولین ساعات بامداد امروز حین حرکت در آزادراه تهران-پردیس پس از برخورد با دیواره تونل سوم واژگون شد.

به گزارش آفتاب بروز این حادثه  ساعت 1:45 بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 26 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به آزادراه تهران-پردیس، داخل تونل سوم رساندند.

غلامرضا ذوالفقارزاده فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزام شده به محل حادثه، در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری دنا درحال حرکت در مسیر شرق به غرب آزادراه پردیس بود که به علت نامشخصی از مسیراصلی منحرف شده و به شدت با دیواره تونل سوم برخورد کرد و در وسط جاده بر روی سقف واژگون شد.

وی با اعلام این که راننده این وسیله نقلیه، قبل از رسیدن آتش نشانان از اتاقک خودرو خارج شده بود، افزود: راننده مرد 30 ساله که از ناحیه دست، صورت و پاها دچار مصدومیت شده بود، با کمک آتش نشانان برای انتقال به مرکز درمانی در اختیار کادر پزشکی اورژانس قرار گرفت.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند.

وی علت وقوع این حادثه را از سوی پلیس راهور در دست بررسی ذکر کرد و افزود: این خودرو با جرثقیل به حالت اولیه بازگردانده شده و سپس از تونل خارج و به مکان امنی منتقل شد.

منبع: رکنا


کد N2047444

وبگردی