آفتاب

دادستان کل کشور در جمع دانشجویان واحد علوم و تحقیقات حاضر شد

دادستان کل کشور در جمع دانشجویان واحد علوم و تحقیقات حاضر شد

تهران- ایرنا- دادستان کل کشور امروز یکشنبه با حضور در جمع دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، پای صحبت‌های دانشجویان نشست و به استماع اظهارات آنها پرداخت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری، همچنین از محل حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات بازدید کرد.
بر اساس این گزارش، آیت الله آملی لاریجانی پس از این حادثه طی پیامی از دادستان کل کشور خواست که نظارت لازم را در رسیدگی سریع به پرونده این حادثه به عمل آورده و نتیجه را اعلام کند.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین منتظری نیز در دستوری به دادستان تهران اعلام داشت که نظر به خبر سقوط اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و کشته و زخمی شدن شماری از آنان، مقتضی است بازپرس مربوطه در محل حاضر و ضمن بررسی صحنه، موضوع را رسیدگی کرده و نتیجه آن را گزارش کند.
سه شنبه هفته گذشته در ساعت 12 و 20 دقیقه، اتوبوس حامل دانشجویان به دلیل نقص فنی و بریده شدن ترمز، از مسیر خارج و واژگون شد؛ طی این حادثه 10 نفر کشته و 25 نفر زخمی شدند که حال چند نفر از مصدومان این حادثه همچنان نامناسب است.
اجتمام*1003*1834
کد N2046851

وبگردی