آفتاب
استاد حوزه علمیه قم:

بصیرت مردم توطئه های فتنه گران را خنثی می کند

بصیرت مردم توطئه های فتنه گران را خنثی می کند

سمنان - ایرنا - استاد حوزه علمیه قم گفت: بصیرت و حضور حماسی مردم در صحنه ها توطئه فتنه گران و استکبار جهانی را خنثی می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی احتشام کاشانی روز یکشنبه در آیین اجتماع باشکوه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در میدان امام (ره) سمنان، افزود: فتنه گران در سال 88 مردم را تشویق به حضور در صحنه و شعار علیه نظام جمهوری اسلامی می کردند.
وی خاطرنشان کرد: فتنه گران می گویند دین و سیاست از هم جدا است، درحالی که این رویکرد از تفکر استکبار جهانی نشات می گیرد.
احتشام کاشانی ادامه داد: مدعیان دروغین حامی نظام جمهوری اسلامی دم از مردم سالاری می زنند، اما باید به این فتنه گران گفت که ولایت فقیه خط قرمز این نظام مقدس است.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی باید مقدمات ظهور امام زمان(عج) فراهم شود نه آنکه با فتنه گری بعضی از گروه های معاند مردم را از دین اسلام دلزده کرد، گفت: گروهی از مسئولان در کشور، شیفته استکبار جهانی هستند و مسیر روشنفکری آمریکا را مدینه فاضله تصور می کنند.
وی افزود: صلابت و اقتدار نظام جمهوری با این فتنه گری ها از بین‌ نمی رود و فتنه گران از دین و نظام اسلام برگشته اند.
استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: توده های میلیونی مردم توطئه های استکبار جهانی و فتنه گران را در سال 88 خنثی و به معنی واقعی در حماسه 9 دی آحاد جامعه از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی و حماسه 9 دی با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با حضور پرشور مردم ولایتمدار سراسر کشور در واکنش به اغتشاشات هواداران گروهی معاند در سال 1388 برگزار شد و در تقویم کشورمان 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.
7339/6103
کد N2046555

وبگردی