آفتاب
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان:

سه مرحله اردو تا زمان اعزام به لائوس برگزار می‌کنیم

سه مرحله اردو تا زمان اعزام به لائوس برگزار می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال دختران نوجوان گفت: برگزاری بازی‌های تدارکاتی علاوه بر کسب آمادگی و هماهنگی، عیار تیم را مشخص می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شادی مهینی سرمربی تیم فوتبال دختران نوجوانان گفت: به دلیل امتحانات بازیکنان، به مدت یک ماه اردوهای تدارکاتی برگزار نمی شود. بعد از پایان امتحانات باید شرایط جسمانی بازیکنان را به حد معمول برسانیم. بر همین اساس اردوی ۲۳ تا ۲۷ دی ماه علاوه بر برگزای تمرینات تکنیکی و تاکتیکی بر روی تمرینات بدنسازی نیز متمرکز خواهد بود تا بازیکنان به آمادگی نسبی برسند.

وی افزود: همانطور که قبلا گفتم برگزاری دیدار دوستانه با تیم‌های چین، روسیه، ژاپن و در نهایت بنگلادش مطرح شده است تا بازیکنان برای صعود به دور بعدی مسابقات آماده شده و محک زده شوند. امیدوارم با حمایتهای بیش از پیش مسئولان فدراسیون شرایطی فراهم شود تا بازیکنان آماده حضور در مرحله بعدی مسابقات شوند. با توجه به اینکه ۹ تیم در رده سنی زیر ۱۷ سال در کشور فعالیت دارند، در صدد آن هستیم تا بازی تدارکاتی با یکی از این تیم ها داشته باشیم. ملی پوشان نیاز به بازی تدارکاتی دارند. در مسابقات دوستانه کادر فنی می تواند نقاط ضعف و قوت تیم را ارزیابی کند و برنامه ریزی دقیق تری برای روند رو به رشد تیم در نظر بگیرد. 

 به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم مسابقات قهرمانی فوتبال نوجوانان بانوان آسیا قرار است اسفند ماه سال جاری در کشور تایلند برگزار شود تا هشت تیم صعود کنند به این مرحله در ۲ گروه چهار تیمی به مصاف هم بروند.  تیم ایران در گروه نخست با تیم های استرالیا، لائوس و ویتنام دیدارخواهد کرد و در گروه دوم تیم های چین، بنگلادش، فیلیپین و میانمار حضور دارند.

تیم های ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی و تایلند پیش از این به طور مستقیم به مرحله نهایی راه یافته بودند

کد N2046343

وبگردی