آفتاب

فحاشی به خانم مربی | فرار از کتک

فحاشی به خانم مربی | فرار از کتک

سرمربی تیم بسکتبال بانوان هیرو به فحاشی‌ و درگیری‌هایی بعد از بازی با نفت آبادان واکنش نشان داد.

به گزارش آفتاب، پوران عباسی سرمربی تیم هیرو بسکتبال درباره حاشیه‌های بازی و درگیری‌های رخ داده بعد از بازی مقابل نفت آبادان گفت: من واقعا در این بازی از داوری اعتراض کردم. غیر از علیمرادی 2 داور دیگر واقعا مغرضانه قضاوت کردند، علیه ما سوت می‌زدند به طوری که بازی را متشنج می‌کردند. من به داوری اعتراض کردم چون به بیراهه می‌رفت. تمامی این اتفاقات بعد از پایان بازی رخ داد.

*ناظر فدراسیون کیفش را برداشت و رفت

وی افزود: در جریان و قبل از بازی هیچ اتفاقی نیفتاد و وقفه‌ای نیز در بازی صورت نگرفت اما بعد از پایان بازی وقتی بازیکنان می‌خواستند به رختکن بروند یقه آنها را گرفتند و اجازه نمی‌دادند به رختکن بروند. زمانی که بازی تمام شد و من روی صندلی نشسته بود، یکی از نیمکت نفت، شاید از تماشاگران بود که از آن سمت آمد، به من فحش‌های رکیک داد. در همان زمان به رستمی ناظر فدراسیون گفتم این خانم به من فحاشی کرده و الان به سمت رختکن می‌رود، اما ناظر فدراسیون کیفش را برداشت و رفت!  حالا اگر این ناظر بخواهد از بازی گزارش کند چه می‌گوید؟ آیا حرفی دارد؟ اگر حرفی بزند او را به درگاه خدا واگذار می‌کنم.

*گفتند برای اینکه کتک نخورید از در پشتی بیرون بروید

سرمربی هیرو با بیان اینکه بازیکنان را از در پشتی به بیرون هدایت کردند، تصریح کرد: به ما گفتند از در جلو بیرون نروید ممکن است تماشاگران و بازیکنان نفت شما را کتک بزنند! زمانی که بیرون رفتیم 2 خانم سمت من آمدند و با الفاظ زشت گفتند از شهر ما بیرون بروید بعد که پرسیدم فهمیدم خواهر و مادر سرمربی نفت هستند! نفتی‌ها از همان ابتدا شمشیر را از رو بسته بودند.

*اعتراض فنی کردم، اخطار دادند

عباسی در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه ناظر فدراسیون عملکرد درستی در بازی با نفت نداشت، عنوان کرد: زمانی که به داوری اعتراض کردم سعیدی فر یکی از داوران این بازی به من اخطار داد، ناظر فدراسیون به او گفت اخطار فنی بده تا سرجایش بنشیند وقتی از او علت را پرسیدم گفت باید اعتراضت را به من می‌گفتی. به او گفتم وقتی در تهران اعتراض می‌کنیم می‌گویند باید به سرداور اعتراض کنی نه ناظر اینجا برعکس است. تکلیف ما را مشخص کنید. به او گفتم شما از پیش تصمیم‌تان را گرفته‌اند چرا که در پریود دوم به من گفت تیمت باخته و این اعتراضات را به داوری داری در حالی که من در 3 ثانیه پایانی با وقتی که گرفتم بازی را بردم.
منبع: فارس


کد N2045549

وبگردی