آفتاب

ستاره پاری سن ژرمن بهترین بازیکن سال فرانسه شد

ستاره پاری سن ژرمن بهترین بازیکن سال فرانسه شد

تهران- ایرنا- با اعلام نشریه معتبر فرانس فوتبال، «کیلین امباپه» ستاره باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان بهترین بازیکن سال 2018 کشور فرانسه برگزیده شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، فرانس فوتبال نوشت: قهرمانی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه، رقابت داغی را برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال فرانسه مابین مدعیان به وجود آورد.
امباپه، «رافائل واران»، و «آنتوان گریژمان» هر سه در دومین قهرمانی آبی ها در روسیه مهره ای تاثیرگذار و حیاتی محسوب می شدند، اما متاسفانه تنها یک بازیکن می توانست عنوان ستاره سال فوتبال فرانسه را از آن خود کند.
در پایان، نشریه معتبر فرانس فوتبال که چندی پیش «لوکا مودریچ» بازیکن تیم ملی کرواسی را به عنوان نخستین برنده توپ طلا پس از 10 سال انحصار «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو»، معرفی کرد؛ به اتفاق آرا در آخرین رای گیری سال 2018 میلادی، امباپه را به عنوان بهترین بازیکن سال فرانسه برگزید.
ستاره 20 ساله تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن در رای گیری توپ طلا عنوان چهارم را به دست آورد و علاوه بر این افتخار در سنی پایین، جایزه «کوپا» را که از امسال به بعد به بهترین بازیکن جوان جهان اهدا می شود، به خود اختصاص داد.
ورزشی**3991**1584
کد N2043376

وبگردی