آفتاب
سرمربی فرش آرا:

دست پر به مشهد بر می گردیم

دست پر به مشهد بر می گردیم

مشهد - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: با توجه به امتیازهایی که در دو بازی پیش از دست دادیم برای جبران این نتایج به دیدار تیم «سن ایچ» ساوه می رویم و با انگیزه ای که بازیکنان ما دارند امیدوارم با دست پر به مشهد برگردیم.

محسن حسن زاده روز چهارشنبه پیش از بازی با تیم فوتسال سن ایچ ساوه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم میزبان تلفیقی از بازیکنان باتجربه، جوان و با کیفیت است و با وجود نخستین سال حضورشان در لیگ برتر جایگاه خوبی به دست آورده اند.
وی با بیان اینکه از نظر فنی و مدیریت باشگاهی نیز تیم سن ایچ ثبات خوبی دارد اظهار کرد: با توجه به اینکه این تیم هفته پیش نتیجه را به حریف خود واگذار کرد، در این بازی که میزبان تیم ما است انگیزه فراوان برای جبران شکست دارند.
او گفت: تیم ما هم با توجه به شکست دور از انتظار هفته پیش مقابل مقاومت قرچک، در بازی امروز برای کسب سه امتیاز به میدان می رود.
حسن زاده افزود: هفته پیش با وجود بازی خوب و در اختیار داشتن توپ و میدان، تلاش بازیکنان ما به نتیجه نرسید و در بازی امروز با انگیزه تر به میدان می رویم و امیدواریم موقعیت های تیم ما تبدیل به گل شود.
تیم فوتسال فرش آرای مشهد ساعت 16 امروز در ساوه برابر سن ایچ این شهر بازی می کند.
فرش آرا اکنون با 35 امتیاز در جایگاه سوم و سن ایچ ساوه با 31 امتیاز در رتبه هفتم جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارند.
7507 / 6053
کد N2043277

وبگردی