آفتاب
بمناسبت 40سالگی انقلاب ،

هلال احمر 40 پروژه ورزشی تا دهه فجر افتتاح می کند

هلال احمر 40 پروژه ورزشی تا دهه فجر افتتاح می کند

کرمان - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت : به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 پروژه کوچک و بزرگ ورزشی هلال احمر در سراسر کشور تا دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

به گزارش ایرنا، علی اصغر پیوندی شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح مجموعه بزرگ فرهنگی، ورزشی و امدادی هلال احمر در رفسنجان افزود: ایجاد پروژه های ورزشی موجب نشاط اجتماعی می شود و این سازمان بر اساس اصول هفتگانه ، صلح ، دوستی و نشاط را در جامعه گسترش می دهد.
وی تصریح کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 پروژه کوچک و بزرگ ورزشی در سراسر کشور در دست اقدام داریم که تا دهه فجر امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت .
پیوندی با اشاره به اینکه اولین طرح با مساحت سه هزار و 200 مترمربع در رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت ، تصریح کرد: 39‌ پروژه دیگر نیز تا دهه فجر امسال در دیگر نقاط کشور افتتاح می شود
وی خاطرنشان کرد: ایجاد اماکن ورزشی موجب نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
وی گفت: جمعیت هلال احمر سومین ارگان بعد از آستان قدس رضوی و اوقاف و امور خیریه در کشور است که در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می کند.
پیوندی خاطرنشان کرد: نیمی از موقوفات هلال احمر کشور در رفسنجان وجود دارد و این امتیازی برای مردم رفسنجان و حاکی از وجود روحیه نوعدوستی و نیکوکاری در بین مردم است.
وی با اشاره به اینکه باید آمادگی لازم در برابر بروز بلایایی طبیعی را داشته باشیم اظهار داشت: ارایه و گسترش آموزش های عمومی مقابله با حوادث و تجهیز کامل خانه های هلال به امکانات مورد نیاز از اهداف مهم جمعیت هلال احمر است.
رفسنجان در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
7433/ 5054
کد N2043207

وبگردی