آفتاب

کرانچار: مقابل اردن تیم برتر میدان بودیم

کرانچار: مقابل اردن تیم برتر میدان بودیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال امید ایران با تمجید از شاگردانش در بازی مقابل اردن که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: هرچند در این مسابقه پیروز نشدیم اما بدون تردید تیم برتر میدان بودیم.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار پس از تساوی یک بر یک تیم های امید ایران و اردن اظهار داشت: این مسابقه ما را به اهدافی که داشتیم، رساند. هر 2 تیم تلاش زیادی کردند و شاهد بازی پرفشاری بودیم، با این وجود تیم ما بازی خودش را به حریف دیکته کرد و موقعیت های زیادی به وجود آورد.
سرمربی تیم امید همچنین تصریح کرد: باید بگویم از عملکرد بازیکنانم به ویژه نظم و سازماندهی تیم رضایت کامل داشتم و در هر مسابقه پیشرفت محسوسی داریم که نشان می دهد در مسیر درستی قرار داریم و به انسجام تیمی نزدیک می شویم.
وی ادامه داد: با توجه به ٣ بازی قبلی و نمایشی که امروز نشان دادیم، باید بگویم امروز هم تیم برتر میدان بودیم و اعضای تیم هماهنگی خوبی با هم پیدا کرده اند.
کرانچار در خصوص تیم اردن نیز گفت: آنها تیم قدرتمندی هستند و امروز مثل تیم سوریه، در نیمه دوم بازی قبلی نمایش خوبی داشتند و البته باید بگویم از نظر نفرات نسبت به سوریه قوی تر هستند. آنها تلاش کردند میانه میدان را در اختیار بگیرند اما بازیکنان ما امروز بسیار آماده نشان دادند، کنترل بازی را در اختیار گرفتند و فرصت زیادی به حریف ندادند.
سرمربی تیم امید در پایان گفت: برنامه های آماده سازی ما بعد از این چهار مسابقه در اردوی بعدی دنبال می شود و برای حضور در تورنمنت چهارجانبه قطر آماده خواهیم شد.
تیم ملی فوتبال امید ایران از ساعت 16 و 30 دقیقه امروز (سه شنبه ) در ورزشگاه مدینه الریاضیه شهر اربد در کشور اردن مقابل تیم امید این کشور صف آرایی کرد و به تساوی یک بر یک رسید.
پیش از این تیم فوتبال امید ایران در راه صعود به المپیک در یک دیدار دوستانه مقابل عمان و دو مصاف برابر سوریه به میدان رفته بود که در هر سه مسابقه پیروز شده بود.
بازی های مرحله مقدماتی برای صعود به بازی های المپیک 2020 توکیو، نیمه نخست فروردین ماه سال ٩٨ به میزبانی ایران برگزار می شود و تیم فوتبال امید کشورمان در گروه سوم به مصاف عراق، یمن و ترکمنستان خواهد رفت.

**ایران حریف قدرتمندی بود
احمد عبدالقادر سرمربی تیم امید اردن نیز بعد از این دیدار با اظهار رضایت از بازی این تیم مقابل ایران گفت:همانطور که می خواستیم به بهترین شکل از این بازی استفاده کردیم.
وی اظهار داشت:همان طور که انتظار داشتیم ایران حریف قدرتمندی بود و ما را تحت فشار قرار داد. برنامه ما استفاده از ضد حملات بود که به همین شکل توانستیم گل اول را بزنیم و حتی برای زدن گل دوم هم صاحب موقعیت شدیم اما تیم ایران بر بازی تسلط داشت و موقعیت های زیادی ایجاد کرد.
سرمربی تیم امید اردن گفت: هدف ما از رویارویی با ایران شناخت نقاط ضعف خودمان بود که به این هدف رسیدیم. بازیکنان ایران به خط دفاع ما فشار زیادی وارد کردند و نقاط ضعف ما را به ما نشان دادند که باید روی همین موضوع بیشتر کار کنیم.
عبدالقادر همچنین در پایان اظهار داشت: تیم ما حدود یک ماه است که شکل گرفته و طبیعتا از نظر جسمی، ایران بهتر از ما بود. به همین دلیل آنها در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفتند. با این وجود ما به چنین بازی پرفشار و سنگینی نیاز داشتیم.
وی ادامه داد: امیدوارم هر دو تیم ایران و اردن در مرحله مقدماتی رقابت ها موفق باشند و به دور نهایی صعود کنند.
ورزشی ** 1528 **9129
کد N2043086

وبگردی