آفتاب

سرمربی اردن: ایران نقاط ضعف ما را نشان داد

سرمربی اردن: ایران نقاط ضعف ما را نشان داد

​سرمربی تیم امید اردن با اظهار رضایت از بازی این تیم مقابل ایران گفت: همانطور که می‌خواستیم به بهترین شکل از این بازی استفاده کردیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال احمد عبدالقادر در پایان مسابقه تیم‌های امید ایران و اردن اظهار داشت: همانطور که انتظار داشتیم ایران حریف قدرتمندی بود و ما را تحت فشار قرار داد. برنامه ما استفاده از ضد حملات بود که به همین شکل توانستیم گل اول را بزنیم و حتی برای زدن گل دوم هم صاحب موقعیت شدیم اما تیم ایران بر بازی تسلط داشت و موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد.

سرمربی تیم امید اردن گفت: هدف ما از رویارویی با ایران شناخت نقاط ضعف خودمان بود که به این هدف رسیدیم. بازیکنان ایران به خط دفاع ما فشار زیادی وارد کردند و نقاط ضعفمان را به ما نشان دادند که باید روی همین موضوع بیشتر کار کنیم.

عبدالقادر همچنین در پایان اظهار داشت: تیم ما حدود یک ماه است که شکل گرفته و طبیعتا از نظر جسمی هم ایران بهتر از ما بود به همین دلیل در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفتند. با این وجود ما به چنین بازی پرفشار و سنگینی نیاز داشتیم. در نهایت امیدوارم هر دو تیم ایران و اردن در مرحله مقدماتی رقابت‌ها موفق باشند و به دور نهایی صعود کنند.

کد N2043066

وبگردی