آفتاب
مدیرکل دفتر فنی سازمان راهداری :

2500 پروژه راهداری در سامانه مدیریت طرح های عمرانی ثبت می‌شود

2500 پروژه راهداری در سامانه مدیریت طرح های عمرانی ثبت می‌شود

یزد - ایرنا - مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با راه‌اندازی سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی، 2 هزار و 500 پروژه راهداری کشور در این سامانه ثبت خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، بابک طالبی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی در یزد اظهار داشت: بهره‌مندی از سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی از مهرماه امسال در ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور آغاز شد و یزد، هفدهمین استانی است که دوره آموزشی 2 روزه از امروز در آن برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در کشور بیش از 2 هزار و 500 پروژه توسط ادارات راهداری در دست اجراست، افزود: حجم بالای پروژه‌ها، ضرورت استفاده از سامانه مدیریت و نظارت را افزایش می‌دهد که سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی نیز به همین منظور طراحی و اجرا شده است.
مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که این سامانه وجود دارد، امکان نظارت کارفرما بر روند اجرای پروژه و حذف اسناد کاغذی از سیستم اداری است.
وی ادامه داد: با برگزاری دوره‌های آموزشی استفاده از این سامانه برای کارکنان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین پیمانکاران و مشاوران، مرحله استفاده از این سامانه نیز به سرعت آغاز می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: بر این اساس در استان یزد مراحل آموزشی سامانه امروز و فردا طی می‌شود و از روز ششم دی‌ ماه، کار استفاده از سامانه در ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای آغاز می شود.
طالبی خاطرنشان کرد: گرچه ابتدای اجرای هر طرحی مشکلات و نواقصی وجود دارد، تلاش ما این است که سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی را به یک نرم افزار قدرتمند و کارآمد تبدیل کنیم.
1968/ 2047
کد N2043050

وبگردی