آفتاب
رییس پلیس پیشگیری ناجا:

زیرساخت های پلیس هوشمند در حال آماده سازی است

زیرساخت های پلیس هوشمند در حال آماده سازی است

اهواز - ایرنا - رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه بخش مهمی از خدمات کلانتری و پاسگاه ها به صورت الکترونیک ارایه می شود گفت: پلیس هوشمند از برنامه های مهم ناجا برای بهبود ارایه خدمت به شهروندان بوده که زیرساخت های آن در حال آماده سازی است.

به گزارش ایرنا سردار محمد شرفی روز سه شنبه در همایش گوپ(کلانتری ها و پاسگاه ها) که با حضور مسئولان انتظامی خوزستان و روسای پاسگاه ها و کلانتری های این استان در اهواز برگزار شد ، افزود: هر سال همایش فرماندهان و مدیران حوزه نیروی انتظامی در سطح کشور برگزار می‌شود که هدف از آن ارزیابی عملکرد یکساله فرماندهی انتظامی استان و ابلاغ تدابیر و اولویت های کاری سال آینده است.
وی بیان داشت: در راستای افزایش شاخص های حقوق شهروندی کارهای بسیار خوبی صورت گرفته که یکی از برنامه‌ها ایجاد پایش تصویری در تمامی زیر نظرگاه های کلانتری و پاسگاه ها بود و هم اکنون در سراسر کشور در تمامی این نظرگاه ها امکان پایش تصویری وجود دارد.
رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه ‌پلیس گام‌های بلندی برای ارتقای امنیت در نظر دارد و برای آن برنامه‌ریزی کرده است، گفت: امیدواریم با مشارکت مردم و تلاش و مجاهدت همکاران ما در سطح کشور شاهد وضعیت امنیت داخلی بهتری باشیم.
وی در ادامه افزود: در بررسی به عمل آمده فرماندهی انتظامی خوزستان در کنترل جرایم به ویژه جرایم خشن عملکرد بسیار خوبی داشته و همچنین در کشف سلاح و مهمات و مواد مخدر توفیق بسیار خوبی نسبت به پارسال داشته است.
سردار شرفی در ادامه گفت: به لحاظ آداب و رسوم به ویژه در بحث تیراندازی در آیین های، فرماندهی انتظامی خوزستان برنامه های ایجابی و کنترلی خوبی داشته و این امر به طور محسوس کنترل شده است.
وی ادامه داد:مردم فهیم خوزستان به سبب آسیب و صدماتی که از این نوع رفتارها دیده اند همکاری خوبی در این زمینه داشته اند.
رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: در رابطه با سرقت‌های خشن نیز فرماندهی انتظامی خوزستان عملکرد خوبی داشته است.
7152/ 6037
کد N2042980

وبگردی