آفتاب

گزارش کامل حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد | تعداد جان‌باختگان به 9 تن رسید + اسامی

 گزارش کامل حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد | تعداد جان‌باختگان به 9 تن رسید + اسامی

یک دستگاه اتوبوس حامل دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز با بریدن ترمز از کنترل راننده خارج و واژگون شد.

واژگونی اتوبوس دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی


یک دستگاه اتوبوس حامل دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز (سه شنبه 4 دی) با بریدن ترمز از کنترل راننده خارج  شد.
به گفته حاضران در محل حادثه، این اتوبوس که حامل 30 تن دانشجویان و از ناوگان اختصاصی دانشگاه بوده، پس از  برخورد با دیوار بتنی واژگون شده است.

مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در دانشگاه علوم تحقیقات حاضر شدند تا علت واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان را بررسی کنند.
خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم که در محل وقوع حادثه حاضر شده است، می‌گوید این حادثه در ابتدا منجر به فوت 7 تن و مجروح شدن 27 نفر شده بود که یک نفر از مجروحان این حادثه در بیمارستان جان باخت. حال سه نفر از مجروحان وخیم است.

اسامی برخی مصدومان و جان‌باختگان حادثه واژگونی اتوبوس

محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با گذشت دقایقی از وقوع حادثه در محل حاضر و شخصا پیگیر روند امداد رسانی به مجروحین این حادثه شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم و تحقیقات پس از وقوع این حادثه و به منظور تسریع در امر امداد رسانی اعلام کرد که کلیه کلاس‌های روز سه‌شنبه را لغو  و از دانشجویان  درخواست کرد تا  هرچه سریعتر دانشگاه را  ترک کنند.

دکتر صابریان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: یکی دیگر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران که در بیمارستان رسول اکرم بستری بود جان خود را از دست داد.
وی نام این فرد را سارا رادمنش اعلام کرد.


منبع: خبرگزاری تسنیم ـ خبرگزاری ایسنا

بیشتر بخوانید:



کد N2042677

وبگردی