آفتاب

بهشت آسیا با تور مالزی و تور تایلند

بهشت آسیا با تور مالزی و تور تایلند

سفر همیشه باعث ایجاد انگیزه در زندگی و تقویت روحیه و نشاط در هر فردی می شود تازه اگر این سفر، سفر به دو مقصد شگفت انگیز در جنوب شرقی آسیا باشد!

سفر همیشه باعث ایجاد انگیزه در زندگی و تقویت روحیه و نشاط در هر فردی می شود تازه اگر این سفر، سفر به دو مقصد شگفت انگیز در جنوب شرقی آسیا باشد! آیا تا به حال دقت کرده اید وقتی قصد سفر دارید از شب قبل چقدر دچار هیجان می شوید؟ یا اینکه با چه انرژی بیشتری مشغول به جمع و جور کردن وسایل سفر می شوید ؟ الان که نزدیک به فصل زمستان هستیم جمع کثیری از علاقه مندان به سفر در حال برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی خود و خانوادشان هستند و پیشنهاد ما آژانس مسافرتی سلام پرواز است که تورهای نوروز 98 را به تمامی مقاصد دنیا در متنوع ترین پکیج ها آماده ارائه به شما مسافران و علاقه مندان است ، این مجموعه سالهاست با کسب موفقیت های پی در پی و مهمتر سالها رزومه عالی توانسته رضایتمندی مسافرانش را در برگزاری و ارائه تورها و همچنین خدمات منحصر به فردش بدست آورد ، پس تردید را کنار بگذارید و با خیال راحت چمدان هایتان را آماده کرده و راهی تور تایلند و تور مالزی این مجموعه شوید .


سفری به بهشت سواحل و جزایر با تور تایلند

اگر رویای سفر با تور تایلند و جزایر رویایی آن را در سر دارید سعی کنید همیشه برای خرید تور مسافرتی خود به یک آژانس متخصص مراجعه کنید ! اما برای شروع معرفی تایلند را با یک پرسش مطلبمان را آغاز می کنیم ، چرا تور تایلند از محبوب ترین تورهای گردشگری در دنیا شده است ؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه با ما همراه باشید ، کشور زیبای تایلند یا پادشاهی تایلند به پایتختی شهر بانکوک کشوری بودایی می باشد که همین امر بر فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند تاثیر بسزا و چشمگیری گذاشته است ، چرا که معابد بودایی بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ مردم این کشور به حساب می آید که البته در سال های اخیر نقش بسیار مهمی هم در صنعت گردشگری بوجود آورده است .

علاوه بر این تایلند به خاطر جزایر متنوع و معروفش با سواحل شنی ‌و زمردی و همچنین غذاهای خیابانی اش شهرتی جهانی یافته است ، جالبه بدونید که نام تایلند بر گرفته از دو کلمه‌ thai  و land به معنی سرزمین لبخند هاست و شما به محض ورود به این کشور با لبخند و صمیمیت مردمانش روبرو می شوید ، ضمنا شهرهای فوکت یا پوکت ، پاتایا ، بانکوک ، سامویی و استان کرابی مهمترین و پرطرفدارترین مقصدهای سفری  مسافران تایلند هستند ، بیشتر تورهای تایلند به مقصد شهرهای بانکوک ، پاتایا ، پوکت و سامویی می باشند و اگر برای اولین بار است که به این کشور سفر می کنید بهتر است ابتدا از پایتخت آن بانکوک با تور ترکیبی تایلند شروع کنید .

در ضمن اگر به دنبال یک مقصد تفریحی ، جذاب و ساحلی جوان پسند هستید بهترین گزینه ساحل پاتایا و سامویی برای شما می باشد ، اگرچه تور پوکت به عنوان قدیمی ترین ساحل توریستی تایلند امکانات خوبی برای کودکان و سفرهای خانوادگی شما تعبیه شده است .

نکته بسیار مهم در سفر به این سرزمین بکر و سبز ، انتخاب زمان مناسب سفر به هر کدام از شهرهای تایلند می باشد ، همان طور که می دانید جریان آب و هوای تایلند از شمال به جنوب کاملا با هم متفاوت بوده ، به طور کلی دو سیستم موسمی اصلی ( جریان های موسمی شمال شرق و جنوب غرب ) که از تایلند عبور می کنند شرایط آب و هوایی این کشور را تعیین می کنند ، پس به همین علت در برخی ماه های سال شمال تایلند برای سفر مناسب هستند و در ماه های دیگر سال شهرهای جنوبی آن ، در نهایت اگر می خواهید مقایسه کاملی از شهرهای تایلند داشته باشید به مطالعه مقالات گردشگری تایلند در سایت سلام پرواز بپردازید تا اطلاعات بیشتری را کسب کنید .

یکی از دلایل محبوبیت تایلند فستیوال ها و جشنواره های متنوع آن است ، سعی کنید که برنامه‌ سفرتان به تایلند را جوری تنظیم کنید که درست در تایم های برگزاری جشنواره ‌های این کشور باشد ، از مهمترین و جذاب ترین جشنواره‌ ها‌ی این کشور " لوی‌ کراتونگ (Loy Krathong) " و " Songkran " هستند که در ماه نوامبر و آوریل برگزار میشوند و همچنین جشنواره یا فستیوال Songkran به عنوان جشن سال نوی تایلندی کلی گردشگر تور بانکوک و تور پاتایا را سمت خود می کشاند و اینکه گذشته از معانی معنوی عمیقی که دارد ، این جشنواره نوعی آب ‌بازی بسیار شاد و بامزه است که برای چند روز و نهایت یک هفته در برخی نقاط تایلند انجام می ‌شود ، ولی در عوض جشنواره‌ لوی کراتونگ نیز کمی جدی ‌تر از Songkran است و به عنوان فستیوال نور در دنیا به شهرت رسیده است ، این مراسم تجربه‌ بسیار جذاب و زیبایی است که در آن ، آسمان این کشور با نور صدها فانوس و کراتونگ ( کلکی‌ هایی ساخته شده از برگ موز ) شناور درون آبراه ‌ها و رودخانه‌ ها روشن می‌ شود و شما را در رویای خویش فرو می برد .

حیف است که با تور تایلند سفر کنید و طعم غذاهای سنتی تایلندی را نچشید ، مردم تایلند سعی دارند همیشه وعده ‌های غذایی سبک و در عین حال معطر، خوشبو و نسبتا تندی را میل کنند که به دلیل بهره‌ گیری از حداقل ۳ تا ۴ مزه‌ مختلف همواره در هر وعده‌ غذایی پیچیدگی‌  های زیادی از این غذاها مشاهده می شود ، مهم است بدانید که غالبا طعم‌ های اصلی آنها : شیرین ، شور ، ترش ، تلخ و حتی تند در یک وعده‌ غذایی دیده می شود و در ضمن شما برای اطلاعات بیشتر از غذاهای سنتی و خیابانی این کشور می توانید به سایت سلام پرواز در منو مقالات گردشگری تایلند مراجعه نمایید .

در آخر شما علاقه مندان به کشور تایلند اگر این کشور را باری تعطیلات نوروز امسال برگزیدید می توانید طیف وسیعی از پکیج های تور تایلند نوروز 98 را در سایت این مجموعه موفق مشاهده و مهمتر اینکه به تازگی تور اقساطی تایلند هم به لیست خود اضافه کردن که با شرایطی منحصر به فرد و مقرون به صرفه می توانید مسافر سرزمین بکر و رویایی تایلند شوید .


سفری به شهر معابد شگفت انگیز با تور مالزی

سفر با تور مالزی ، سفری منحصر به ‌فردی برای هر مسافری خواهد شد ؛ این کشور کشوری است که از نظر فرهنگ و سنت‌ ها کاملا با کشورهای همسایه‌ خود در تضاد است و همچنین در این سرزمین خوش آب و هوا از جنگل شهری انبوه کوالالامپور تا سواحل بکری همچون جزایر پرهنتیان همگی شما را محصور زیبای خود می کنند و از آنجاییکه مالزی جاذبه ‌های گردشگری متنوع و جذابی دارد توانسته سالانه هزاران گردشگر تور کوالالامپور را سمت خود بکشاند ، ضمنا شما در این کشور در سفر به مالزی این امکان را دارید که یک روز را در کنار قبایل محلی سکونت کرده یا در ارتفاعات کامرون از مزارع چای دیدن نمایید و عکس یادگاری بگیرید و یا در پارک‌ های ملی گونونگ مولو و تامان نگارا با دوستانتان از ارتفاعات سرسبز بالا بروید و حیات وحش را از نزدیک مشاهده نمایید و ما پیشنهاد می کنیم که حتما برای سفر به بورنئو و گشت و گذار در جنگل ‌های آن حتما یک روز را اختصاص بدهید و جالبه بدونید یکی از بهترین سایت‌ های غواصی دنیا یعنی سیپادان در مالزی می باشد و بنابراین اگر از علاقه‌  مندان به غواصی و تماشای دنیای زیر آب هستید ، این فرصت فوق‌العاده را در سفر با تور مالزی از دست ندهید .

خوشبختانه در مالزی با هر سلیقه‌ ای و سنی که هستید ، جاذبه ‌ای فوق العاده برای لذت بردن را می یابید ، پس تردید را کنار گذاشته و حالا که همه مسافران ایرانی به دنبال برنامه ریزی سفرهای نوروزی امیال هستند شما هم تور مالزی نوروز 98 را برای خود و خانودتان رزرو یا خریداری کنید و سال نو را با خاطراتی نو و منحصر به فرد آغاز نمایید ، در کشور مالزی شما می توانید آداب و رسوم متفاوت ، رژیم غذایی خاص ، طبیعتی بکر و زیبا ، آسمان‌ خراش‌ های بلند و مراکز خرید مدرن و فوق العاده جذابی را شاهد باشید .

خوب برسیم به موضوع مهمی و قابل تاملی همچون بهترین زمان برای سفر به مالزی ؟ خوب مهم است بدانید که بهترین زمان سفر به این کشور در بیشتر مناطق مالزی ، بین ماه مارس و اوایل اکتبر می باشد درست زمانی که میزان بارندگی و رطوبت بسیار کاهش یافته و هوا کاملا مطلوب است و همچنین ماه‌ های ژانویه و فوریه هم با اینکه بارندگی هست ، اما برای سفر فصل مناسبی هستند چرا که فستیوال‌های متنوع و بسیاری در این فصل در مالزی برگزار می شوند ، برای مثال سال نوی چینی یا جشن هندوی تایپوسام که از فستیوال های مهم شهر است .

اگر با تور مالزی ، دنیایی از تجربه‌ های جدید گردشگری سفر می کنید ؛ در واقع پا به دنیایی خاص و متمایز می گذارید و قطعا هر آنچه را که بخواهید را به شما عرضه می ‌کند و ترکیبی از فرهنگ‌ های مالایی ، چینی و هندی به زیبایی در کنار زندگی مدرن و پیشرفته‌ شهری بنام کوالالامپور پایتخت مالزی ، دست به دست هم داده ‌اند تا سفر به مالزی را برای شما به تجربه ‌ای لذت ‌بخش و متنوع تبدیل کنند و حیف است که جزیره‌  بورنئو که زیباترین جاذبه‌ های مالزی را در دل خود جای داده است را نبینید و همچنین جنگل‌ های وحشی، اورانگوتان‌ ها ، قله ‌های گرانیتی ، قبیله‌ های دورافتاده‌ محلی مالزی در کنار جزیره‌ های بکر و دیدنی ، ریزورت‌ های لوکس و با چشم اندازهای محصور کننده و شهرهای استعماری همگی توانسته اند بر جذابیت مالزی بیافزایند و از مهمترین مناطق گردشگری این کشور می توان به : برج های دوقلوی پتروناس ، شهر تاریخی مالاکا ، مسجد کریستال ، شهر بوکیت تینگی ، منطقه کامرون هایلند ، جزایر پرهنتیان  و ... اشاره نمود .

شکمو ها و عاشقان غذا و نوشیدنی های متنوع و جدید بدک نیست بدانید که روش غذایی هند ، چین و مالزی ، متشکل از فرهنگ غذایی اصلی کشور مالزی به حساب می آید و این پیوند عمیق آن ‌ها باعث شده است که مسافرانی که با تور مالزی که از سراسر جهان به این کشور آمده اند از تنوع ، عطر و طعم باورنکردنی غذاها و خوشمزه های این سرزمین شگفت ‌زده بشوند ، به جرات می توان گفت که یکی از تفریحات برای هر مسافری خوردن غذاهای محلی و سنتی آن کشور است که ما پیشنهاد می کنیم طعم و مزه غذاهای مالزی اعم از ناسی داگانگ ، ساتای ، باکوته ، می گورنگ و ... را حتما در سفرتان بچشید .

ضمنا اگر تمایل دارید که از تورهای ترکیبی مالزی جهت سفر استفاده کنید پیشنهاد ما این است در سایت سلام پرواز با مشاهده طیف وسیعی از این نوع تورها همچون تور ترکیبی کوالالامپور سنگاپور ، تور ترکیبی کوالالامپور لنکاوی ، تور ترکیبی کوالالامپور پنانگ برگزار می گردد که با این تورها مسافر می تواند در دو شهر یا دو کشور به همراه خدماتی از قبیل ویزای سنگاپور ، بلیت رفت و برگشت ، هتل با صبحانه ، تور لیدر فارسی زبان ، تراسفر فرودگاهی ، گشت شهری رایگان و همچنین یک سیم کارت رایگان به شما ارائه می شود و توجه داشته باشید که با پکیج و خدماتی که این مجموعه به شما علاقه مندان ارائه می دهد می توانید یک سفر رویایی را در مالزی تجربه کنید .

در آخر برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طیف وسیعی تورهای تایلند و مالزی سلام پرواز می توانید با مشاوران با تجربه این مجموعه تماس حاصل نمایید .


منبع : ویرلن
کد N2041851

وبگردی