آفتاب
تابش در گفت وگو با ایرنا:

استیضاح حجتی را از نظر سیاسی و اجتماعی به مصلحت نمی دانم

استیضاح حجتی را از نظر سیاسی و اجتماعی به مصلحت نمی دانم

تهران - ایرنا - نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی را از نظر سیاسی و اجتماعی به مصلحت کشور نمی دانم.

محمدرضا تابش روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: شرایط کشور بعد از ترمیم کابینه دیگر آمادگی استیضاح جدید را ندارد.
وی افزود: یکی از بخش های بسیار مهم که در امنیت غذایی و امنیت جامعه تاثیرگذار است، بخش کشاورزی و منابع طبییعی ماست، اگر چه ایراداتی به عملکرد محمود حجتی و تیمش وارد است ولی به نظر من وی در طول این سال ها خوب عمل کرده است.
نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: وزارت جهاد کشاورزی در موضوع مجموعه کالاهایی که می بایست از سوی وزارت جهاد کشاورزی خریداری شود از جمله گوشت و مواد پروتئینی و مجموعه ملزوماتی که در امنیت مردم موثر است، خوب عمل کرده است، همچنین در موضوع صرفه جویی آب کشاورزی، توسعه کشاورزی مدرن و صیانت از جنگل ها و مراتع اقدامات خوبی از سوی این وزارت خانه انجام شده است.
وی تصریح کرد: اقدامات این وزارت خانه در موضوعات بالا با توجه به تزریقات بودجه 97، عمکرد متوسط رو به بالا بوده است.
تابش اظهار داشت: در شرایط فعلی از نظر سیاسی و اجتماعی این استیضاح را به مصلحت کشور نمی دانم.
به گزارش ایرنا، طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی 28 آذر ماه با 44 امضا اعلام وصول شد که عدم رعایت نرخ خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی توسط دولت، ممنوعیت صادرات محصولات مازاد بر نیاز، عدم اجرای احکام برنامه ششم توسعه در بخش کشاورزی از مهم ترین محورهای این طرح استیضاح است.
اسدالله عباسی عضو هیات رییسه مجلس اعلام کرده که جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی چهارشنبه این هفته برگزار می شود.
سیام**9121**1553
کد N2040517

وبگردی