آفتاب
دبیرکل حزب اراده ملت ایران:

اصلاح طلبان از دولت جدا نیستند

اصلاح طلبان از دولت جدا نیستند

تهران - ایرنا - دبیرکل حزب اراده ملت ایران مصالح و منافع ملی را اولویت اصلی جریان اصلاح طلبی در کشور دانست و گفت: انتقادها به معنای جدایی اصلاح طلبان از دولت نیست.

«احمد حکیمی پور» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان این که اختلاف نظر و نقد همواره یک فرصت است نه تهدید، اظهار داشت: اگر چه اصلاح طلبان از عملکرد برخی از بخش های دولت انتقاد دارند و نظرات خود را نیز بیان می کنند، اما این نظرها به معنای خالی کردن پشت دولت و کنار گذاشتن دولت نیست.
دبیرکل حزب اراده ملت ایران تاکید کرد: نباید بیان انتقاد و نظرات مختلف اصلاح طلبان را به منزله جدایی آنها از دولت تلقی کرد و همچنین از آن طرف نباید با طرح نظرات خام، بهانه به دست مخالفان دولت و مخالفان اصلاح طلبان داد.

** برخی از دولت بد دفاع می کنند
حکیمی پور توصیه کرد: دامن زدن به این تفکر که دولت نیازی به نیروهای سیاسی و اجتماعی ندارد و خودبنیاد است و هر توان و هر سبدی از آرا که دارد متعلق به خودش است،خوب نبوده و حساسیت برانگیز است.
دبیرکل حزب اراده ملت ایران افزود: در فضای سیاسی و اجتماعی کشور نیز نباید این طور القا شود که دولت در جهت حذف احزاب و گروه های حامی خود حرکت می کند.
این فعال اصلاح طلب با تاکید بر اینکه مراعات در اظهارنظرها باید دو طرفه باشد، افزود: برخی از دولت بد دفاع می کنند و با یک سری از اظهار نظرها باعث می شوند عملا جریان های مخالف دولت و مخالف اصلاح طلبان سوء استفاده کنند.

**مصالح و منافع ملی اولویت اصلی جریان اصلاح طلبی است
حکیمی پور اظهار داشت: همواره اولویت اصلی جریان اصلاح طلبی مصالح و منافع ملی است؛ اصلاح طلبان در سپهر سیاسی کشور، بحث جریان و منافع حزبی خود و جبهه ای ندارند؛ و علیرغم انتقاد، کمک می کنند دولت موفق عمل کرده، به اهداف ترسیمی نظام برسد و در عین حال کشور را نیز خوب اداره کند.
وی تصریح کرد: اصلاح طلبان هرگز بدنبال این نیستند که ساز خودشان را بزنند، بلکه مسائل و مصالح کشور برایشان مهم است؛ اساسا همراهی وکمک به پیشرفت کشور تز اصلاح طلبی است.
دبیرکل حزب اراده ملت درباره آرایش سیاسی اصلاح طلبان از سال 1398 تا 1400 نیز گفت: آرایش سیاسی کشور در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص می شود؛ انتخابات مجلس، آزمون و محکی سیاسی است که روشن می کند آرایش سیاسی کشور به چه صورتی خواهد بود.
وی گفت: اینکه تا سال 1400 و انتخابات ریاست جمهوری آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، و آرایش سیاسی کشور چگونه می شود از زمان انتخابات مجلس یازدهم، مشخص می شود.
سیام**3070**1535
کد N2039835

وبگردی