آفتاب

تامین نیاز‌های تجهیزاتی و ماموریتی ناجا بر مبنای پژوهش محوری

تامین نیاز‌های تجهیزاتی و ماموریتی ناجا بر مبنای پژوهش محوری

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی ناجا از تامین نیاز‌های تجهیزاتی و ماموریتی ناجا بر مبنای "پژوهش محوری" خبر داد و گفت:: طی سال‌های اخیر این معاونت در حوزه تحقیقات صنعتی و غیر صنعتی، نوآوری‌های چشمگیری داشته است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا فریبا اظهار داشت: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا، به عنوان محور اصلی در زنجیره تامین رده‌های ستادی و استانی همواره سعی دارد در حوزه‌های تخصصی آمادی و تامین تجهیزات بیشترین حمایت‌های مادی و معنوی را نسبت به فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی متمرکز کند، زیرا بر این باوریم که انجام هر امری، اگر با پشتوانه پژوهش و تحقیق همراه باشد ضریب خطا کاهش یافته و مسیر حرکت هموارتر می‌شود.

وی ادامه داد: نمود بارز این تفکر، انجام فعالیت‌های مختلف تحقیقاتی و پژوهشی توسط مرکز تحقیقات کاربردی معاونت آماد و پشتیبانی ناجا طی سال‌های اخیر است. این مرکز با برقراری تعامل با دیگر رده‌های آمادی سایر نیرو‌های مسلح، استفاده از استعداد‌ها و امکانات موجود، نسبت به حل مشکلات و چالش‌های حوزه تخصصی گام برداشته و هرساله در قالب اولویت‌های پژوهشی و جذب محققان درون و برون سازمانی، نسبت به بررسی و شناخت زمینه‌های ایجاد چالش و ارائه راهکار‌های علمی اقدام می‌کند.

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی ناجا بیان کرد: برگزاری مرتب جلسات شورای پژوهشی، نشست‌های تخصصی و هم اندیشی‌های مرتبط با ماموریت‌های آمادی، تشکیل میز گرد‌های اندیشه ورزی؛ چاپ و نشر فصلنامه علمی ترویجی اندیشه آماد؛ حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد، جذب و به کارگیری نخبگان و مشمولان احتساب خدمت و شرکت در نمایشگاه‌های معتبر، گوشه‌ای از اقدامات این معاونت در راستای تحقیق شعار "پژوهش محوری" است.

این مقام انتظامی از تامین نیاز‌های تجهیزاتی و ماموریتی ناجا بر مبنای" پژوهش محوری" خبر داد و خاطر نشان کرد: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا طی سال جاری، در حوزه تحقیقات صنعتی و غیر صنعتی، نوآوری‌های چشمگیری داشته و نمونه‌هایی از آن در نمایشگاه‌های مختلف عرضه شده که مورد استقبال فرماندهان، مسئولان عالی رتبه ناجا و نیرو‌های مسلح قرار گرفته است.

سرهنگ فریبا ضمن عرض تبریک به تمامی تلاشگران عرصه تحقیق و پژوهش گفت:امیدواریم در سایه الطاف امام عصر (عج)، رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و هیئت رئیسه ناجا به سوی سازمانی پویا حرکت نموده و روز به روز شاهد رشد و بالندگی رده‌های ناجا، در انجام ماموریت‌های محوله و بهره گیری از علوم نو و ایده‌های خلاقانه باشیم.

کد N2037495

وبگردی