آفتاب

مردم در مدیریت شرایط برف با دستگاه‌ها همکاری کنند

مردم در مدیریت شرایط برف با دستگاه‌ها همکاری کنند

سردار رحیمی از مردم درخواست کرد تا در مدیریت شرایط بارش برف با دستگاه های مرتبط همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی صبح امروز در رزمایش بزرگ طرح زمستانی تهران بزرگ که در بوستان ولایت برگزار شد، اظهار کرد: مردم عزیزمان باید بدانند جمع کثیری که برای آرامش آنان تلاش می‌کنند همواره در این راستا امادگی کامل دارند‌.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: اگر امروز مردم حتی در روزهای بارانی دارای آسایشی بدون دغدغه هستند به خاطر خدمات بی شائبه همین عزیزان است.

وی ادامه داد: در واقع برنامه هایی که امروز شاهد بودیم بیانگر نظم و توانمندی و اقتدار پلیس در خدمات رسانی به مردم عزیز و برخورد با برهم‌زنندگان انضباط اجتماعی است. برهم زنندگان انضباط اجتماعی باید بدانند مردانی زحمتکش در این کشور حضور دارند تا از مردم خود دفاع کنند. سردار رحیمی افزود: ما در آستانه‌فصل زمستان قرار داریم که حجم استفاده از خودرو در آن بالا می رود و در کنار آن لغزنده شدن خیابان‌ها و جاده‌ها و بعضاً یخ‌زدگی زمینه افزایش ترافیک را شاهد هستیم. بنابراین لازم بود ما خود را آماده و تجهیز کنیم. رزمایشی که امروز برای اولین بار در پایتخت برگزار شد نشانه وحدت، همدلی و هماهنگی همه دستگاه هایی است که در حال خدمت رسانی به مردم عزیزمان در تهران بزرگ و ام القرای جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی یادآور شد: برف سنگینی که چهار_پنج سال پیش بارید، مشکلات زیادی برای مردم رقم زد و اکنون پیش از اینکه این اتفاقات بیفتد با هماهنگی دستگاه‌ها شرایط را پیش بینی کرده ایم. فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طبیعتاً اقدامات دستگاه های مختلف در این رزمایش می‌تواند الگویی برای سایر شهرهای کشور باشد تا ببینند که پلیس چگونه در کنار راهداری، اورژانس، آتش‌نشانی هلال‌احمر و ... با برادری و همدلی در راستای هم افزایی در خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کند.

سردار رحیمی تاکید کرد: البته اگر همراهی و هماهنگی مردم نباشد قطعا نتیجه مناسب به دست نمی‌آید. تقاضا و انتظارمان از مردم این است که در راستای شرایط مدیریت این شرایط با پلیس و سایر دستگاه‌ها همکاری کنند تا دچار مشکل نشویم.

وی در پایان از همه دستگاه هایی که در مدیریت شرایط بارش برف همکاری می کنند و برای برگزاری رزمایش چند روز است که درحال تلاش هستند،  تقدیر و تشکر کرد.

کد N2037494

وبگردی