آفتاب
پس از پیروزی برابر سوریه؛

کرانچار:به اهدافمان رسیدیم/ تیم امید در مسیر درستی قرار گرفته است

کرانچار:به اهدافمان رسیدیم/ تیم امید در مسیر درستی قرار گرفته است

سرمربی تیم فوتبال امید ایران پس از پیروزی در بازی نخست برابر سوریه گفت: از عملکرد شاگردانم در این بازی رضایت دارم و باید بگویم در این مسابقه به اهداف خودمان رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، زلاتکو کرانچار در خصوص نخستین بازی مقابل سوریه که عصر امروز سه شنبه برگزار شد و به برتری دو بر صفر تیم ایران انجامید گفت: حریف ما امروز نمایش خوبی داشت و باید بگویم نسبت به بازی قبلی که از این تیم مقابل بحرین دیدیم عملکرد بهتری داشتند و در دفاع به خوبی مقاومت کردند.

وی ادامه داد: در واقع حریف ما بسته و فشرده بازی می کرد که این سبک کارمان را سخت کرده بود اما با شایستگی و بازی روان خودمان پیروز شدیم.

سرمربی تیم امید ایران اضافه کرد: خلاقیت بازیکنان ما و توان هجومی که نشان دادیم باعث شد موقعیت های مناسبی خلق کنیم و در نهایت پیروز شویم. البته بعضی از بازیکنان ما مثل صیادمنش در این مسابقه حضور نداشتند و به بعضی های دیگر هم فرصت بازی نرسید.

کرانچار ادامه داد: سعی می کنیم در مسابقه بعدی عملکرد سایر بازیکنان را هم مورد بررسی قرار بدهیم. جدا از نتیجه نمایش ما در این بازی ها اهمیت زیادی دارد که باید بگویم از عملکرد بازیکنانم در مسابقه اول راضی بودم.

کرانچار در پایان گفت: فکر می کنم در مسیر درستی قرار داریم و پیشرفت خوبی کرده ایم. هر مسابقه کیفیت و تجربه بازیکنان ما را بالا می برد که این اهمیت زیادی دارد.

کد N2036700

وبگردی