آفتاب

شاه‌علیدوست: روزهایی که استقلال و نفت را حذف کردیم چرا حرف از خوش شانسی نزدند؟!

شاه‌علیدوست: روزهایی که استقلال و نفت را حذف کردیم چرا حرف از خوش شانسی نزدند؟!

تیم علی دایی برای نیم فصل دوم کار بسیار سختی دارد چون سایپا باید در سه جبهه مبارزه کند و نتایج لازم را بگیرد.

به گزارش ایلنا، سایپا برخلاف لیگ برتر در جام حذفی نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در صورت شکست داماش به فینال رقابت راه می‌یابد. تیم علی دایی برای نیم فصل دوم کار بسیار سختی دارد چون سایپا باید در سه جبهه مبارزه کند و نتایج لازم را بگیرد. در این رابطه گفتگویی با روزبه شاه‌علیدوست کاپیتان تیم انجام دادیم که به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای از مسابقات را از دست داد.

مصدومیتت برطرف شده یا نه؟

تازه دوران فیزیوتراپی‌ام تمام شده و از فردا تمرینات بدنسازی را شروع می‌کنم تا برای نیم‌فصل دوم آماده شوم.

خیلی از مسابقات را از دست دادی؟

من هفته نهم جراحی کردم که متاسفانه بعد از این نتوانستم بازی کنم. در کل چند بازیکن ما مصدومیت‌های پیاپی داشتند که همین مصدومیت‌ها باعث شد نتوانیم تیم کاملی داشته باشیم.

در نیم‌فصل دوم کارتان سخت‌تر از این خواهد شد؟

در کل نیم‌فصل دوم برای همه تیم‌ها سخت می‌شود چون در نیم‌فصل دوم تیم‌ها به راحتی امتیاز نمی‌دهند و حالت دفاعی می‌گیرند. ما هم باید تلاش کنیم نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه بگیریم. هرچند نیم‌فصل اول هم با توجه به مشکلاتی که داشتیم نتایج بدی نگرفتیم.

سایپا نسبت به لیگ برتر در جام حذفی نتایج خوبی کسب کرده است. فکر می‌کنی بتوانید قهرمان جام حذفی شوید؟

در جام حذفی با تیم‌های سختی بازی کردیم که انصافا حذف کردن آنها راحت نبود. ما دو بازی دیگر برای رسیدن به قهرمانی داریم که باید تلاش کنیم حداقل قهرمان جام حذفی شویم.

خیلی‌ها اعتقاد دارند سایپا خوش‌شانس بوده که به داماش دسته دومی خورده است؟

ما با استقلال بازی کردیم که خودش رکورددار قهرمانی در جام حذفی است و فصل گذشته هم قهرمان شده بود. نفت آبادان را حذف کردیم که تراکتورسازی را حذف کرده بود. در جام حذفی تیم راحتی وجود ندارد و اگر بحث داماش را مطرح می‌کنند، این را بگویم که همین تیم توانست ماشین‌سازی را حذف کند. به نظر من بازی کردن با تیم‌های دسته اول یا دسته دوم سخت‌تر از تیم‌های لیگ برتری است چون انگیزه‌ای که این تیم‌ها دارند، تیم‌های لیگ برتری ندارند. ناشناخته بودن تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر سخت‌تر از تیم‌های سطح بالاست.

جدایی مهدی ترابی کار سایپا را سخت‌تر نمی‌کند؟

به هرحال مهدی ترابی تا روزی که در تیم بود تاثیرش را گذاشت و برای او در پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم. در حال حاضر در تیم ما جوانان زیادی هستند که باید تلاش کنند جای خالی امثال ترابی‌ها را پر کنند.

فکر می‌کنی جوانان بتوانند جای خالی بازیکنی مثل ترابی را پر کنند؟

چاره‌ای نیست و همه ما می‌دانیم ترابی از سایپا جدا شده و در تیم دیگری بازی خواهد کرد. البته خود آقای دایی بهتر از همه می‌‌داند که در نیم‌فصل دوم چه نفراتی را به کار گیرد تا جای خالی نفراتی که جدا می‌شوند را پر کند.

البته ترابی هم اوایل فصل اصلا برای سایپا بازی خوبی انجام نداد!

به نظر من ترابی هر موقع که بازی کرد، مفید بود و کار خودش را انجام داد حال شاید چون گل نمی‌زد خیلی‌ها از او انتقاد می‌کردند. در کل مهدی در این چند سال برای سایپا خوب بازی کرد و نمی‌شود از او ایرادی گرفت.

در پرسپولیس موفق می‌شود؟

من فکر می‌کنم موفق شود چون او بازیکن چندپسته است که در تیم ملی هم خوب جواب داده است.

از اخباری خبر داری؟

من با او در ارتباط هستم و تلفنی با او صحبت می‌کنیم.

احتمال دارد به سایپا برگردد؟

بعید می‌دانم این اتفاق رخ دهد.

 

.

 

کد N2036682

وبگردی