آفتاب

نشست دفاع از مردم مظلوم یمن در تهران برگزار شد

نشست دفاع از مردم مظلوم یمن در تهران برگزار شد

ما وظیفه داریم از ملت مظلوم یمن حمایت کنیم

به گزارش خبرنگار آفتاب، سخنرانی آیت‌الله اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نماینده جنبش انصارالله یمن و آیت الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب عصر امروز در نشست «دفاع از مردم مظلوم یمن» در مجتمع فرهنگی عرفان تهران برگزار شد
آیت‌الله اختری خطاب به ملت‌های مسلمان و آزاده گفت: هوشیار و آگاه باشیم که راهی جز وحدت و دست به دست هم دادن نداریم. مردم یمن با پشتیبانی شما می‌توانند آل سعود را به ذلت بنشانند و نشان دهند اینها افتخار اسلام هستند. باید از اینها تقدیر کرد باید حمایت کرد و بدانید وعده خداوند متعال است که خداوند آینده اینان را مانند روزگار صدام قرار داده است.
آیت‌الله محسن اراکی فرمودند : «ما وظیفه داریم از ملت مظلوم یمن حمایت کنیم. آنچه در این سرزمین رخ می‌دهد نمادی از سه قانون الهی است. نخست؛ قانون اخذ و امهال که خداوند به ستمگران مهلت می‌دهد تا به راه خود ادامه دهند و وقتی ظلم و ستم‌شان بی‌نهایت شد، جان‌شان را می‌گیرد. سنت امهال برای آل سعود و آمریکا پایان یافته و اکنون سنت اخذ آغاز شده است. سنت دوم، این است که نتیجه مقاومت پیروزی است و ما شاهد برخی از نشانه‌های پیروزی در یمن هستیم».
وی درباره سومین قانون الهی گفت: «سومین قانون این است که خداوند قدرت خود را به ستمگران نشان می‌دهد و یکی از شیوه‌های این قدرت‌نمایی آن است که مستکبران را به‌دست مستضعفان سرکوب می‌کند. اکنون صهیونیست به‌دست حزب‌الله زمین‌گیر شده است و در یمن آل سعود به‌دست یمنی‌ها که ضعیف به‌چشم می‌آیند، سرکوب خواهند شد. ما وظیفه داریم با همه توان خود به کمک مظلومان یمن بشتابیم و آنها را یاری کنیم».
کد N2036463

وبگردی