آفتاب
در حوزه مهندسی صنایع؛

مرکز تخصصی نوآوری صنایع در دانشگاه امیرکبیر راه اندازی می شود

مرکز تخصصی نوآوری صنایع در دانشگاه امیرکبیر راه اندازی می شود

رئیس دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر از راه اندازی مرکز تخصصی نوآوری مهندسی صنایع در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی اکبر اصفهانی پور در مراسم تقدیر از رتبه های برتر دانشجویان کارشناسی با اشاره به اهمیت رشته مهندسی صنایع گفت: مهندسی صنایع به شناسایی مسائل، مدل سازی، ارائه راه حل و ...می پردازد.

وی با بیان اینکه دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعالیت هایی در راستای به کارگیری توانایی دانشجویان انجام می دهد، خاطر نشان کرد: بنا داریم به زودی مرکز تخصصی نوآوری مهندسی صنایع را در این دانشکده راه اندازی کنیم.

اصفهانی پور ادامه داد: اکنون در حال احداث این مرکز هستیم که دانشجویان بتوانند ایده های خود را ارائه و در قالب تیم های استارت آپی به فعالیت بپردازند.

فاطمه پهلوانی رئیس سازمان بهره وری ایران نیز در این مراسم  گفت: موفقیت ابعاد مختلفی دارد که باید دانشجویان خصوصا در این رشته آن را ترسیم کنند.

وی ادامه داد: اگر قرار است در یک فضای علمی تغییر مرز دانش داشته باشیم این تنها از طریق پروژه های کاربردی با صنعت و مسائل کشور  امکان پذیر است.

در این مراسم از رتبه های برتر دانشجویان کارشناسی مهندسی صنایع امیرکبیر وتیم های برتر والیبال، شورای صنفی، انجمن علمی، بسیج دانشجویی تقدیر شدند.

کد N2035990

وبگردی