آفتاب

آمادگی شهرداری تهران برای همکاری با مسئولان استان به منظور حل مشکلات

آمادگی شهرداری تهران برای همکاری با مسئولان استان به منظور حل مشکلات

شهردار تهران با تاکید بر آمادگی شهرداری تهران برای همکاری و تعامل با مسئولان استان تهران در جهت حل مشکلات شهر تهران گفت: تمام انرژی‌ها را باید به شکل مثبت در جهت حل مشکلات پایتخت به کار بگیریم.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی در جلسه شورای اداری استان تهران که با موضوع تکریم و معارفه استاندار جدید تهران برگزار شد، گفت: باید به آقای مقیمی خسته نباشید بگوییم و به نمایندگی از همه دوستانی که در تهران به شهروندان خدمت می‌کنند باید از زحمات آقای مقیمی تقدیر کنیم. او از معدود مسئولانی است که به عنوان کلکسیون انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند چرا که در حوادث مختلفی حضور داشته است و در جنگ تحمیلی نیز شاهد فعالیت او بودیم و تجربه بسیاری با خود به همراه دارد.

وی افزود: در دورانی که افتخار آشنایی او را داشتم درس اخلاق و جوانمردی از مقیمی یاد گرفتم و قدردان همه زحماتش هستم.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به انتخاب انوشیروان محسنی بندپی به عنوان استاندار تهران گفت: من و آقای بندپی قرار است با همکاری سایر مسئولان موضوعات تهران را پیگیری کنیم. در حال حاضر تهران ۴۲ شهر و ۱۶ شهرستان دارد و تقاضا برای تشکیل شهر و یا شهرستان‌های جدید بسیار زیاد است که ریشه این تقاضا در حقیقت تقاضا برای خدمت بیشتر است.

وی در پایان اظهارکرد: در نظرسنجی که شهریور ماه سال گذشته انجام شده است مردم تهران دو موضوع ترافیک و آلودگی هوا را به عنوان اولویت‌های اصلی شهر تهران خوانده‌اند. حل این موضوعات هم به‌طورقطع تنها با همکاری خود شهروندان امکان پذیر خواهد بود. تاکنون زحمات زیادی برای توسعه حمل و نقل عمومی کشیده شده است اما کافی نبوده، بی تردید برای حل معضلات باید تمام انرژی‌ها را به شکل مثبت در جهت حل آن‌هابه کار بگیریم.

انتهای پیام

کد N2035464

وبگردی