آفتاب

هم‌رکابی نمادین مدیران حمل و نقل شهری کشور در بوستان لاله تهران

هم‌رکابی نمادین مدیران حمل و نقل شهری کشور در بوستان لاله تهران

همزمان با همایش روز ملی حمل و نقل که امروز( ۲۶ اذر )در وزارت کشور برگزار شد، مراسم هم‌رکابی نمادین رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و یکصد نفر از مدیران حوزه حمل و نقل عمومی شهری حاضر در همایش از وزارت کشور تا بوستان لاله تهران انجام شد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی جمالی نژاد در پایان مراسم هم‌رکابی نمادین با اشاره به ضرورت چنین جریان سازی‌هایی در حوزه حمل و نقل شهری گفت: با توجه به ارتباط کاری ۱۲۷۴ شهرداری و بیش از ۳۷ هزار دهیاری با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور این قطعا شروع یک آغاز جدید است.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید براینکه تلاش این سازمان در کلانشهرها و شهرهای بزرگ تبدیل شهر «خودرو محور» به «انسان محور» است، گفت: تلاش می‌کنیم گفتمان شهر انسان محور را به شهرهای کوچک نیز تسری دهیم.

وی افزود: شهرداری‌ها در شهرهای بزرگ با توجه به انتظارات شهروندان باید بطور جدی به تحقق حمل و نقل سبز و پیاده محوری ورود کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، جمالی نژاد ابرازامیدواری کرد چنین مراسمی که مدیران در آن حضور دارند با توجه به تاثیر آن بر افکارعمومی در دستور کار شهرداریها و شوراها  قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N2035446

وبگردی