آفتاب

تصویب و اجرای ۱۳۴ پروژه بین‌المللی طی یک‌سال اخیر

تصویب و اجرای ۱۳۴ پروژه بین‌المللی طی یک‌سال اخیر

قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۳۵ پروژه بین دانشگاه‌های کشور و دانشگاه های خارجی در حال انجام می‌باشد که ۱۳۴ پروژه از این تعداد در ۱۲ ماه اخیر تصویب و اجرایی شده است.

دکتر حسین سالار آملی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری، شاهد برگزاری یک نشست مشورتی به میزبانی دانشگاه کاشان هستیم که در این نشست علاوه بر حدود ۱۰۰ نفر از معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، سفرا و رایزنان تعدادی از کشورهای اروپایی و آسیایی مستقر در ایران از جمله سوئیس، فرانسه، مجارستان، اندونزی و.. نیز در این نشست حضور خواهند داشت.

وی افزود: این نشست که چهارشنبه این هفته و در آخرین روز هفته ملی پژوهش و فناوری برگزار می‌شود با شعار "پژوهش و فناوری و تعاملات بین المللی" به بررسی جایگاه ایران در پژوهش های مشترک بین المللی و نحوه مدیریت تعاملات در این حوزه می‌پردازد.

دکتر سالارآملی در پایان گفت: در این نشست تلاش می‌کنیم از دیدگاه های دانشگاه های فعال در حوزه پژوهش های مشترک، روایت مستقیمی از بسترهای همکاری با کشورهای سوئیس، فرانسه، اندونزی، مجارستان، استرالیا و... داشته باشیم.

[p]انتهای پیام

کد N2035279

وبگردی