آفتاب

میز توسعه دریا در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال افتتاح شد

میز توسعه دریا در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال افتتاح شد

میز توسعه دریا با حضور مسئولان سازمان صنایع دریایی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حمیدرضا خالدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در این مراسم گفت: امیدواریم در این حوزه همچون حوزه پدافند غیرعامل، تجربیات موفقی از کار گروهی را در واحد تهران شمال رقم بزنیم.

کامران لاری مدیر گروه های آموزشی فیزیک دریا، بیولوژی دریا و مهندسی سیستم های انرژی واحد تهران شمال نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانشکده علوم و فنون دریایی واحد تهران شمال از قدیمی ترین دانشکده های کشور و از ظرفیت بالای علمی و پژوهشی در حوزه علوم دریایی برخوردار است، مسئولیت میز توسعه دریا به واحد تهران شمال واگذار شده است.

وی ادامه داد: واحد تهران شمال دراین طرح در حوزه های «آب و نیرو از دریا» و «پیشرانه های دریایی» مجری مستقیم و در سایر حوزه ها به عنوان همکار فعالیت می کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کتابچه نظام‌نامه موضوعی در حوزه «آب و نیرو از دریا» توسط واحد تهران شمال تدوین شده، افزود: نظام‌نامه موضوعی در حوزه «پیشرانه های دریایی» نیز در حال تدوین بوده و به زودی نهایی می شود.

لاری گفت: همچنین کتابچه نظام موضوعی ۱۵ حوزه علوم دریایی زیر نظر میز توسعه دریا تدوین خواهد شد تا از طریق بارگذاری در سامانه پایش تمامی پایان نامه ها و پژوهش های این حوزه هدفمند شود.

کد N2035221

وبگردی