آفتاب

فناوری و جوانان باید مشکلات بانکی را حل کنند

فناوری و جوانان باید مشکلات بانکی را حل کنند

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: با توجه به معضلات امروز لازم است از نیروهای جوان و دانش آنها استفاده شود، مخاطرات و مشکلاتی که امروز از آن صحبت می‌کنیم را باید به علم، فناوری و توان نیروهای جوان سپرد شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در مورد اهمیت پژوهش گفت: امروزه اقتصاد ما نیازمند توجه به حوزه‌های عملی است تا با سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی دانش و فناوری تولید ثروت افزایش یابد و مشکلات اقتصادی مرتفع شود. با توجه به اینکه علم و پژوهش جایگاه ویژه‌ای در کشور ما بویژه اسناد بالادستی دارد و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است، این هفته را باید گرامی بداریم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا سرمایه‌گذاری در این حوزه افزایش یابد و خوشبختانه برخی بانک‌ها در این مورد اقدامات مناسبی را انجام داده‌اند و تلاش دارند با استفاده از فناوری مدل کسب‌وکار خود را تغییر دهند.

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی تاکید کرد: با توجه به معضلات امروز لازم است از نیروهای جوان و دانش آنها استفاده شود، مخاطرات و مشکلاتی که امروز از آن صحبت می‌کنیم را باید به علم، فناوری و توان نیروهای جوان سپرد شود. بطوریکه ما در حوزه‌ی بانکداری الکترونیک از فکر و مشورت این همکاران استفاده می‌کنیم و در  برخی از بانک‌ها نیز اقدامات مناسب و ارزشمندی صورت گرفته است.

دیواندری در ادامه سخنرانی خود به تشریح اقدامات و دستاوردهای پژوهشکده پولی و بانکی در زمینه پژوهش پرداخت.

ادامه دارد..........................

کد N2034911

وبگردی