آفتاب

مورینیو: گل‌های شقیری شانسی بود / نهایتا امسال چهارم می‌شویم

مورینیو: گل‌های شقیری شانسی بود / نهایتا امسال چهارم می‌شویم

سرمربی منچستریونایتد درخصوص بازی شاگردانش برابر لیورپول صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، شاگردان ژوزه مورینیو شب گذشته در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه سه بر یک از لیورپول شکست خوردند. سرمربی پرتغالی پس از این مسابقه درباره لیورپول گفت: آن‌ها تیمی قدرتمند هستند اما پذیرش دریافت دو گل در آن لحظات و به آن نحو، سخت است. در بیست دقیقه ابتدایی بازی، کار برای ما سخت بود؛ نمی‌توانستیم با جدیت و پرسینگ فوق العاده آن‌ها کنار بیاییم اما در ادامه کاملا خونسرد بودیم و بازی تحت کنترل قرار داشت. 

او ادامه داد: وقتی مدافعان میانی حریف جلو آمدند و شوت‌های آن‌ها راهی سکوهای پشت دروازه شد، واقعا دلسرد شدند؛ در آن مقطع بیشتر هم کنترل کار را در دست داشتیم. شکیری دو گل راحت زد و به خاطر تغییر مسیرها، شانسی برای مهار توپ باقی نماند. اگر صحبت از شانس باشد، یعنی گل‌های دوم و سوم حریف.

مورینیو افزود: تیم قوی‌تر برنده شد اما در مقطعی که از ما قوی‌تر نبودند. تلاش لیورپول کم کم داشت رنگ می‌باخت و پس از این که راهی پیدا نکردند، مدافعان میانی آن‌ها رو به شوتزنی آورد. شاید می‌توانستیم حتی شده با عدم شایستگی، در آن لحظات برنده شویم. بازی را روی دو ضربه برگشتی باختیم. طی بیست دقیقه اول نمی‌توانستیم نفس بکشیم. هنوز از دیدن اندی رابرتسون خسته‌ام.

این مربی پرتغالی در مورد مصدومیت کریس اسمالینگ قبل از شروع بازی هم گفت: کل هفته نمی‌دانستم چه کسی در دسترس است. مارسیال تازه دیروز تمرین کرد؛ اسمالینگ، شاو و لیندلوف هم همین طور. به جای این که یک هفته به بازی فکر کنم، هر روز حدس می‌زدم چه کسی در دسترس است. بعد هم ده دقیقه به شروع بازی، مدافع میانی تیم می‌گوید نمی‌تواند بازی کند."

وقتی از مورینیو سوال شد آیا می‌تواند شرایط فعلی یونایتد را حل و فصل کند، پاسخ داد: منظور شما از حل و فصل چیست، اگر منظورتان قهرمانی است، نه. هنوز می‌توانیم چهارم شویم. کار آسان نیست. قطعا کار را در جمع شش تیم برتر به پایان می‌بریم. بهترین رتبه‌ای که می‌توانیم به آن برسیم، چهارمی است. فعلا می‌توانیم به رتبه پنجم و بعد به رتبه چهارم نگاه داشته باشیم."

"آیا بازیکنان برایت بازی می‌کنند؟" مورینیو در واکنش به این سوال که ممکن است برخی شاگرادنش کمکاری کرده باشند، گفت: می‌گویید آیا صادق نیستند؟ به نظر من هستند. شما باور دارید که رو راست نیستند. بازیکنان هر روز و هر دقیقه تمام توان خود را به کار می‌گیرند. اگر بازیکنان تمام توان خود را نگذارند، آنگاه می‌توانید بگویید رو راست نیستند. بازیکنان حاضر در زمین تمام تلاش خود را کردند. نمی‌توانیم فشار و قدرت جسمانی خودمان را با لیورپول مقایسه کنیم. جدا از آن، تا قبل از دریافت گل سوم در جریان بازی حاضر بودیم‌.

کد N2034806

وبگردی