آفتاب
بیگی به مهر خبر داد؛

کمیسیون شوراها با کلیات طرح تجمعات قانونی موافقت کرد

کمیسیون شوراها با کلیات طرح تجمعات قانونی موافقت کرد

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس از تصویب کلیات طرح تجمعات و راهپیمایی‌ها خبر داد.

احمد علیرضا بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، گفت: سردار اشتری با حضور در نشست امروز گزارشی در مورد عملکر ناجا ارائه کرد. در این گزارش به مسائلی چون بودجه ناجا، وضعیت نیروی انسانی، تجهیزات و رفاه، کمبود کلانتری‌ها و امنیت مرزها پرداخته است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور نیروی انتظامی در مراسم اربعین و سفر زوار به کربلا نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

بیگی گفت: طرح اصلاح ماده ۱۰ احزاب نیز از سوی یکی از نمایندگان مطرح شد اما با توجه به اینکه پیش از این طرحی با همین محتوا از سوی آقای میرزایی نیکو و خانم مافی ارائه و مصوب شده بود طرح مذکو برای دو ماه مسکوت ماند تا طرح مصوب تعیین تکلیف نهایی شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طرح تجمعات و راهپیمایی‌ها نیز از سوی آقای امد مازنی ارائه شد. نکات مثبت و منفی این طرح در کمیسیون مورد بررسی و در نهایت کلیات آن تصویب شد و به کارگروه احزاب ارائخ شد تا با حضور کارشناسان وزارت کشور، اطلاعات و نیروهای مسلح ۲۵ ماده آن به صورت جزئی مورد بررسی قرار گیرد.

کد N2034759

وبگردی