آفتاب

کاهش ۴ درصدی اعتبارات فرهنگی در لایحه بودجه ۹۸

کاهش ۴ درصدی اعتبارات فرهنگی در لایحه بودجه ۹۸

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در نشست امروز عبداللهی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارشی را ارائه کرد که بر اساس آن اعتبارات فرهنگی در بودجه ۹۸ نه تنها افزایش نیافت بلکه ۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا، احد آزادی‌خواه در تشریح دستور کار امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، از گزارش کمیته برنامه، بودجه و اصلاح ساختار در خصوص اعتبار بخش فرهنگ در لایحه بودجه سال ۹۸ در نشست امروز خبر داد و گفت: طی هفته های اخیر کمیته ای تحت عنوان کمیته برنامه، بودجه و اصلاح ساختار تشکیل شد که بنده به عنوان رئیس، محمدعلی وکیلی نایب رئیس اول، محمد اسماعیل سعیدی نایب رئیس دوم و فاطمه ذوالقدر به عنوان دبیر کمیته انتخاب شدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، افزود: در نشست امروز عبداللهی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارشی را ارائه داد و بر این باور بود که اعتبارات فرهنگی در بودجه ۹۸ نه تنها افزایش نیافت بلکه ۴ درصد کاهش یافته است.

نشست کمیته برنامه، بودجه و اصلاح ساختار با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه

وی ادامه داد: مقرر شد فردا صبح کمیته برنامه و بودجه و اصلاح ساختار نشستی را با مسئولان سازمان برنامه و بودجه برگزار و گزارش آنها در خصوص بودجه فرهنگی در لایحه بودجه سال ۹۸ را بررسی کنیم تا به جمع بندی نهایی برسیم.

بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده به جلسات آتی موکول شد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در نشست امروز خبر داد و گفت: کلیات طرح در گذشته تصویب شد و در نشست امروز فصل اول که در

کد N2034604

وبگردی