آفتاب

درخواست نمایندگان برای ارجاع اظهارات ظریف به قوه قضائیه رد شد

درخواست نمایندگان برای ارجاع اظهارات ظریف به قوه قضائیه رد شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت عده‌ای از نمایندگان درخواست این را داشتند که اظهارات ظریف به قوه قضائیه ارجاع داده شود که این درخواست در کمیسیون رد شد.

علی نجفی خوشرودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این کمیسیون امروز درخواست تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ و ارجاع موضوع اظهارات محمدجواد ظریف به قوه قضائیه را وارد ندانسته و این در خواست را رد کردند.

وی ادامه داد: درخواست تعدادی از نمایندگان در این موضوع به رای گذاشته شد که اکثریت اعضای کمیسیون آن را وارد ندانسته و این درخواست را رد کردند.

نجفی خوشرودی گفت: در ادامه جلسه اعضای کمیسیون سه نفر از نمایندگان برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ انتخاب شدند که شهروز برزگر نماینده سلماس، ابوالفضل حسن بیگی نماینده دامغان و اردشیر نوریان نماینده شهرکرد از جمله این نمایندگان هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: طرح اصلاح بند سه ماده هجده قانون گذرنامه در خصوص صدور گذرنامه برای زنان شوهردار و خروج آنها از کشور به تصویب کمیسیون رسید. پیشنهاد اصلاحی وزارت دفاع و پشتیبانی نیز در رابطه با مواد چهار و پنج لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی به تصویب کمیسیون رسید.

کد N2034372

وبگردی