آفتاب

رونمایی از لیست خرید برانکو؛ 1+3 بازیکن زیر ذره‌بین پرسپولیس

رونمایی از لیست خرید برانکو؛ 1+3 بازیکن زیر ذره‌بین پرسپولیس

پرسپولیس علاوه بر 4 خرید خود، 4 بازیکن دیگر هم به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس بعد از یک سال محرومیت و منع از جذب بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی در این پنجره می‌تواند بازیکن جذب کند و به دلیل مشکلات و کمبودهایی که در طول این مدت در جمع نفرات این تیم ایجاد شده قصد دارد حضوری پررنگ و فعال داشته باشد و نفرات زیادی به خدمت بگیرد.

از 6 سهمیه قانونی پرسپولیس تا کنون 4 سهمیه آن مورد استفاده قرار گرفته و نفراتی که پیش از این جذب شده بودند منتظر باز شدن پنجره هستند تا قراردادشان را به صورت رسمی ثبت کنند.

دو سهمیه قانونی دیگر برای پرسپولیس باقی مانده و البته این باشگاه قصد دارد با توجه به مصدومیت محمد انصاری تا پایان فصل، نام او را از فهرست خارج کرده تا بتواند یک نفر دیگر هم جذب کند و این به معنی جذب 3 بازیکن دیگر برای سرخپوشان و شروع نیم فصل دوم با 7 بازیکن جدید است.

شنیده‌های حاکی از آن است که 4 بازیکن دیگر که 3 بزرگسال و یک بازیکن امید را شامل می‌شود به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد.

یکی از این نفرات سینا مریدی است. مدافع - هافبک فولاد خوزستان مد نظر برانکو قرار دارد و اگر با انتقال او موافقت شود یکی از شکارهای نقل و انتقالاتی سرخپوشان تهرانی است.

نفر دیگر محمد نادری است. مدافع جوان فصل گذشته تراکتورسازی این فصل در کورتریک بلژیک عضویت داشت و مورد توجه برانکو قرار گرفته است.

دیگر بازیکن مورد نظر سرخپوشان رشید مظاهری است. گلر ذوب آهن مدت‌هاست مورد نظر پرسپولیس است و در صورتی که بیرانوند به پیشنهاد خارجی خود جواب مثبت دهد رشید جانشین او خواهد شد.

یک گزینه دیگر هم مد نظر پرسپولیس است که در پست دفاع چپ خواهد بود و هنوز گزینه نهایی سرخپوشان در این پست مشخص نیست و هنوز با کسی به توافق نرسیده‌اند.

کد N2034362

وبگردی