آفتاب

تخلیه باغ وحش "چستر" انگلیس در پی آتش‌سوزی

تخلیه باغ وحش "چستر" انگلیس در پی آتش‌سوزی

مسئولان باغ وحشی در شمال انگلیس اعلام کردند: اواخر روز گذشته (شنبه) در پی وقوع آتش‌سوزی در بخش "مونسون فارست" این باغ وحش که بزرگ‌ترین بنای سرپوشیده مخصوص حیوانات در انگلیس به شمار می‌رود، مجبور به تخلیه تمامی بازدیدکنندگان این باغ وحش شدند.

به گزارش ایسنا، تصاویر منتشر شده در رسانه های اجتماعی شعله ها و حجم بالای دود خارج شده از باغ وحش "چستر" را که گفته می‌شود هم اکنون بسته شده، نشان می‌دهند.

مسئولان باغ وحش با بیان این که تیم عملیاتی باغ وحش "چستر" در تلاش برای انتقال تمامی حیوانات به محلی دور از این حادثه هستند، اعلام کردند: تمامی بازدیدکنندگان از باغ وحش تخلیه شده و تیم عملیاتی در تلاش برای تحت کنترل درآوردن شرایط است.

باغ وحش "چستر" با ۱۲۵ هکتار وسعت، محل نگهداری ۲۱ هزار حیوان مختلف بوده و سالیانه ۱.۹ میلیون بازدیدکننده دارد. بخش نیمه گرمسیریِ "مونسون فارست" در این باغ وحش به ارزش ۵۰.۳ میلیون دلار میزبان حیواناتی از جمله اورانگوتان سوماترایی، ماکاک، انواع مارها و تمساح ها است.

به گزارش رویترز، دسامبر سال گذشته یک آتش سوزی بزرگ در باغ وحش لندن منجر به تلف شدن یک موریانه خوار و چهار دم‌عصایی (میرکت) و آسیب دیدن یک مغازه و کافه در این باغ وحش شده بود.

انتهای پیام

کد N2034349

وبگردی