آفتاب

تدوین برنامه تیم ملی فوتسال ایران تا جام ملت‌های آسیا

تدوین برنامه تیم ملی فوتسال ایران تا جام ملت‌های آسیا

سرمربی تیم ملی فوتسال در جلسه امروز خود با علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال برنامه‌های تیمش را تا جام ملت‌های آسیا تدوین کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره جلسه اش با علی کفاشیان گفت: امروز با حضور در کمیته فوتسال برنامه های تیم ملی فوتسال را تا جام ملتهای فوتسال آسیا تدوین کرده و قصد داریم حضوری پرقدرت در رقابت‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: از دیگر مواردی که در این جلسه مطرح شد کسب نتایج بازی با اسلواکی و روسیه بود که گزارش کاملی را ارائه کردیم. 

وی در ادامه گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی  از ۲۲ دی‌ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود تا بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کنند. با توجه به اینکه مسابقات لیگ پر فشار است و بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها هستند . پس از پایان رقابت‌های لیگ در اختیار تیم ملی قرار می گیرند تا تمرینات خود را برگزار کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: ما هدفمان این است که حضوری پرقدرت در رقابت‌های جام ملتهای فوتسال آسیا داشته باشیم. بر همین اساس برنامه ریزی و مسابقات تدارکاتی مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم تا تیم کاملا آماده ای را به مسابقات آینده اعزام کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران مدافع عنوان قهرمانی فوتسال جام ملت های آسیا است. دوره بعدی این بازی ها سال ۲۰۲۰ به میزبانی ترکمنستان برگزار می شود و ۵ تیم برتر راهی جام جهانی می شوند.

کد N2034257

وبگردی