آفتاب

​سومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار شد

​سومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار شد

سومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار شد و اتفاقات جالبی هم در آن رخ داد.

به گزارش ایلنا، سومین جلسه هیات رئیسه فدراسیون نجات غریق و غواصی در محل وزارت جهاد و کشاورزی و با حضور اکثر اعضا برگزار شد.

در ابتدای جلسه ، پیرامون مسائل مختلفی بحث و  گفتگو شد.

در این جلسه سیدمصطفی میرسلیم با اشاره به نتایج قابل توجه مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان به همه ورزشکاران و دستاندرکاران گروه اعزامی کشورمان  تبریک گفت. او همچنین خواستار اتخاذ تصمیم مناسب برای کاهش مغروقین در رودخانه‌های استان‌ خوزستان شد  و پیشنهاد کرد "اشلی" را برای منجیان  غریق بین‌المللی کشورمان طراحی و ابلاغ شود.

محمد مجابی دیگر عضو هیئت رئیسه نیز با اشاره به وجود دریا در شمال و جنوب کشور پیشنهاد کرد که با تشکیل یک کارگروه کارشناسی متشکل از کارشناسان فدراسیون نجات غریق و غواصی سازمان شیلات، استانداری، وزارت کشور و همچنین سازمان مدیریت بحران، تصمیماتی در جهت کاهش مغروقین در دریاهای کشور اتخاذ شود و طرح پیشنهادی به صورت پایلوت در یکی از استان‌های  شمالی کشور به مرحله اجرا درآید.

سعید نیاورانی نیز با ابراز خوشحالی از حضور در بین اعضای  هیئت رئیسه فدراسیون نجات غریق و غواصی به این نکته اشاره کرد که امیدوارم بتوانم با توجه به اینکه این فدراسیون با جان مردم سر و کار دارد قدم‌های مثبتی در جهت عملی شدن  اهداف والای آن بردارم. 

ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن خیر مقدم به همه اعضای هیئت  رئیسه در سخنانی به نحوه انتخاب و عملکرد گروه اعزامی کشورمان به رقابت های  نجات غریق قهرمانی جهان(استرالیا٢٠١٨)برنامه‌ریزی برای کسب کرسی‌های بیشتر در فدراسیون جهانی غواصی، چگونگی ایجاد مدرک IRDC غواصی، ایجاد تعامل و تفاهم  با فدراسیون پزشکی ورزشی  برای برگزاری دوره‌های آب‌درمانی، اعطای مجوز به هیئت‌های استانی برای برگزاری دوره‌های داوری و مربی‌گری و همچنین زمان برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون و نحوه تجلیل از مدال‌آوران رقابت‌های قهرمانی جهان اشاره کرد.

حسین قائمی، امیرحسین فروغ و همچنین فاطمه میرآخوری گزارشی را در مورد فعالیت‌های انجام شده‌ دو ماه اخیر فدارسیون به سمع افراد حاضر رساندند.

مرتضی کوهی بازرس فدراسیون نیز به این نکته اشاره کرد که فدراسیون نجات غریق و غواصی فدراسیونی است که در مسائل مالی بسیار شفاف عمل می‌کند و این شفافیت  مالی باعث شده که هیچ بدهی به افراد و نهادهای مختلف ندارد.

در پایان ایلخان نوری رئیس فدارسیون ضمن قدردانی از حضور همه اعضای حاضر در جلسه عنوان  کرد: مجمع سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی انشالله اسفندماه برگزار خواهد شد. 

کد N2033441

وبگردی