آفتاب
با ثبت رکورد تساوی لیگ برتر؛

ماشین‌سازی از صنعت نفت سبقت گرفت

ماشین‌سازی از صنعت نفت سبقت گرفت

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز رکورددار تعداد مساوی در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که دو تیم صنعت نفت و ماشین سازی رقابت تنگاتنگی در تعداد نتیجه تساوی در لیگ برتر داشتند، در هفته پایانی این رقابتها، ماشین سازی ترک عادت نکرد و با متوقف کردن پدیده در مشهد به تساوی های خود ادامه داد و این در حالی بود که صنعت نفت آخرین بازی اش را با پیروزی پشت سر گذاشت.

ماشین سازان تنها ۴ بازی را با برد و باخت به پایان رساندند و ۱۱ بازی دیگرشان با نتیجه مساوی به پایان رسید تا رکوردی عجیب از این حیث از خود به جای بگذارند. صنعت نفت هم تنها یک مساوی کمتر از ماشین سازی در کارنامه اش دارد و آبادانی ها در ۱۰ بازی تن به تساوی داده اند.

ماشین سازی که لیگ را با فیروز کریمی آغاز کرد و با رضا مهاجری ادامه داد، تنها یک پیروزی در نیم فصل نخست به دست آورد و ۳ بار هم تن به شکست داد. سایر دیدارهای این تیم با نتیجه مساوی به پایان رسید. 

رکورد بیشترین تعداد مساوی در نیم فصل نخست تا قبل از این فصل در اختیار مس کرمان بود. کرمانی ها در ۹۳-۹۲ در پایان نیم فصل نخست ۹ بار مساوی کرده بودند. صنعت نفت و ماشین سازی اولین تیم هایی هستند که در یک نیم فصل تعداد نتایج تساوی آنها ۲ رقمی شد و ماشین سازی با ۱۱ مساوی رکورددار تعداد مساوی در نیم فصل های نخست رقابتهای لیگ برتر شد. 

کد N2033324

وبگردی