آفتاب

مشکل بینایی جدی برای مجید خراط‌ها

مشکل بینایی جدی برای مجید خراط‌ها

مجید خراط‌ها (خواننده پاپ) این روزها با مشکل جدی بینایی مواجه شده و دید او دچار تاری شدید شده است.

سعید خراط‌ها (برادر مجید خراط‌ها و مدیر برنامه‌های وی) به خبرنگار ایلنا گفت: مجید خراط‌ها مدتی از چشم درد ناراحت بود و حدود دو هفته از این ناراحتی رنج می‌برد و ما در این مدت به پزشکان زیادی مراجعه کردیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون 48 ساعت است که چشم درد به تاری تبدیل شده، درد چشم وی نیز به شدت افزایش پیدا کرده و دید او تار و با مشکلات زیادی همراه شده است.

خراط‌ها افزود: متاسفانه به رغم آنکه به پزشکان زیادی مراجعه کردیم اما این تاری هر ساعت افزایش پیدا می‌کند و براساس تشخیص پزشکان، مجید خراط‌ها دچار تورم و التهاب عصب بینایی شده است. پزشکان داروهای مختلفی را تجویز کرده‌اند و امیدواریم مشکلات او به زودی حل شود.

وی ادامه داد: در ابتدا تشخیص پزشکان این بود که علت این تورم باکتری یا ویروس و آلودگی بوده است اما در ادامه مشخص شد که التهاب عصب بینایی دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها پارازیت‌های ماهواره‌ای و امواج رادیویی است که روی بخش‌های نرم بدن تاثیر بیشتری می‌گذارد.

خراط‌ها ادامه داد: به توصیه پزشکان همزمان با درمان قصد داریم به شمال کشور سفر کنیم تا از پارازیت‌ها و عوامل دیگر دور باشیم هرچند هم اکنون درد ایشان با آرام‌بخش‌های قوی کنترل می‌شود.

کد N2033304

وبگردی