آفتاب
شهنازی عنوان کرد:

ارسال همزمان اساسنامه کمیته المپیک به مجمع و هیات دولت

ارسال همزمان اساسنامه کمیته المپیک به مجمع و هیات دولت

به گفته دبیرکل کمیته ملی المپیک احتمالاً اساسنامه اصلاحی این کمیته همزمان با اعضای مجمع برای هیات دولت نیز ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ شهنازی که به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در انتخابات امروز شنبه کمیته ملی پارالمپیک شرکت کرده بود، گفت: انتخابات خوبی را شاهد بودیم. اینکه نمایندگانی از جامعه ورزش جانبازان و نابینایان هم در انتخابات شرکت کرده و موفق به کسب رای شده اند نشان دهنده اتحاد و همدلی در این عرصه است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه کمیته پارالمپیک ۴ سال موفقی در پیش داشته تا بتواند اهداف خود را طی این مدت محقق سازد، یادآور شد: ورزش معلولان طی سالهای گذشته رشد فزاینده ای داشته بطوری که در عرصه های آسیایی و جهانی شاهد موفقیت های زیادی از آن از ورزشکاران این رشته بودیم. امیدواریم در رویدادهای پارآسیایی و پارالمپیک بعدی این موفقیت ها تکرار شده و حتی شاهد جایگاه تک رقمی ایران در پارالمپیک توکیو باشیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک همچنین با یادآوری انتزاع این کمیته از کمیته پارالمپیک خاطرنشان کرد: به واسطه این موضوع ساختار جدیدی در کمیته پارالمپیک شکل گرفته است که قطعاً در روند کارها و موفقیت ها تاثیرگذار خواهد بود.

شهنازی همچنین در رابطه با مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که دی ماه برگزار می شود، گفت: این یک مجمع سالیانه است که در آن گزارش یکسال اخیر فعالیت های کمیته ملی المپیک ارائه می شود. همچنین در این نشست اساسنامه پیشنهادی نیز توسط اعضای مجمع بررسی و نتیجه آن مشخص می شود. این احتمال وجود دارد که همزمان با مجمع، اساسنامه برای هیات دولت هم ارسال شود.

کد N2033165

وبگردی