آفتاب
رضایی در گفتگو با مهر عنوان شد؛

سطح پیکارهای جام باشگاه‌های جهان چندان مطلوب نبود

سطح پیکارهای جام باشگاه‌های جهان چندان مطلوب نبود

مسئول برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان گفت: سطح کمی و کیفی این دوره از پیکارها چندان راضی کننده و مطلوب نبود.

اسدالله رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه میزبانی این دوره از رقابتها از نظر اجرایی و فنی به نحو احسن انجام شد، اظهار داشت: همکاران ما در امور اجرایی و فنی برگزاری رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاه های جهان که طی دو روز در شهرستان بابل برگزار شد زحمات فراوانی کشیدند تا چنین رویداد مهمی در کشورمان میزبانی شود. خوشبختانه این زحمات شبانه روزی به بار نشست و این رقابتها از نظر میزبانی وبرگزاری در حد بسیار خوبی پیگیری شد.

وی در واکنش به برخی انتقادات از سطح پایین این دوره از مسابقات گفت: من هم با این موضوع موافقم چراکه این دوره از رقابتها از نظر سطح کمی و کیفی چنگی به دل نمی زد. طبیعتا کمیته لیگ فدراسیون کشتی باید با تمهیدات لازم، زمینه حضور تیم های بیشتر با نفرات شناخته شده و فنی تر را در این مسابقات مهیا می کرد.

دبیر اسبق فدراسیون کشتی افزود: وقتی که چنین میدان بین المللی و مهمی با صرف هزینه و انرژی فراوان در ایران برگزار می شود بهتر است که کشتی گیران توانمند و عنوان داری در آن حضور یابند تا کشتی گیران ایرانی بتوانند در مبارزه با آنها از این فرصت به بهترین شکل بهره ببرند. ما باید قدر چنین میادینی را بدانیم و زمینه تجربه اندوزی و پیشرفت کشتی گیران خودمان را بیشتر فراهم سازیم.

رضایی در خاتمه به برگزاری رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در اردبیل اشاره کرد و گفت: ما باید اواخر هفته جاری میزبان این مسابقات باشیم که در همین راستا از فردا با تیم اجرایی و فنی خودمان استارت کارها را خواهیم زد. پیش بینی من از مسابقات پیش رو این است که با توجه به تعداد تیم ها و نفرات خارجی، شاهد سطح کمی و کیفی بهتری نسبت به رقابتهای کشتی آزاد خواهیم بود. ضمن اینکه تیم روسیه هم در این مسابقات حضور خواهد داشت و مطمئنا با نفرات خوبی به ایران می آید.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با حضور هفت تیم خارجی و دو تیم از کشورمان در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه در سالن ۶ هزار نفری حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می شود. تاکنون تیمهای روسیه، ارمنستان، گرجستان، ترکیه، اوکراین، قرقیزستان و صربستان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

تیم های بیمه رازی اردبیل و سیناصنعت ایذه بعنوان تیم های اول و دوم لیگ برتر کشتی فرنگی ایران مجوز حضور در این مسابقات را دارند.

کد N2032915

وبگردی