آفتاب
بازی راحتی با استقلال نداریم؛

امیر قلعه نویی: امیدوارم مدیریت ورزش از نگاه سلیقه ای دور شود

امیر قلعه نویی: امیدوارم مدیریت ورزش از نگاه سلیقه ای دور شود

اهواز ـ سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم مدیریت ورزش ما قانونمند شود و از نگاه سلیقه‌ای خود را رها کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: خوشحالم دوباره به خوزستان می‌آیم چرا که خاطرات خوشی در این استان دارم. 

وی افزود: برخلاف تصور این بازی برای ما بازی راحتی نیست و انتظار دارم بازیکنانم شرایط را درک کنند و با تمام قدرت بازی کنند. 

قلعه‌نویی با اشاره به اینکه استقلال خوزستان تیم شایسته‌ای است ولی از مشکلات مالی رنج می برد، تصریح کرد: آنها تیم دونده ای هستند که می‌توانند کار حریف را سخت کنند فقط امیدوارم بتوانیم سه امتیاز حساس این بازی را تصاحب کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گریزی به تیم استقلال اهواز دیگر تیم اهوازی که اکنون شرایط نامناسبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارد نیز زد و گفت: متأسفانه اغلب تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار مشکلاتی شبیه استقلال اهواز دارند. تیم‌های راه‌آهن، بانک ملی، شاهین و تهرانجوان در استان تهران و استقلال اهواز، ابومسلم، شموشک و ملوان در شهرستان‌ها تیم‌های ریشه داری هستند که نیاز به کمک دارند. 

قلعه‌نویی با اشاره به اینکه زمانی که سرمربی استقلال اهواز بودم کمترین تعداد تماشاگر برای بازی‌های خانگی این تیم ۲۰ هزار نفر بود، عنوان کرد: امیدوارم نگاه‌ها نسبت به فوتبال تغییر کند و تیم‌هایی چون استقلال اهواز به شرایط قبلی خود بازگردند. با بودن این تیم‌ها، بسیاری از آسیب‌های جامعه از بین می‌رود. ان‌شاءالله نگاه قانون بر ورزش ما حاکم باشد و مدیریت ورزش ما از نگاه سلیقه ای خود را رها کند.

وی با اشاره به اینکه تیم سپاهان در شرایط خوبی قراردارد و ما امکانات خوبی برای قهرمانی داریم تصریح کرد: هنگامی که با سپاهان قرارداد بستم برای کسب عنوان مناسب در لیگ برنامه ای مدون را ترسیم کردیم و در نیم فصل به دنبال پوشش ایرادها و مشکلات تیم خود هستیم. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تاکید بر اینکه فوتبال کشور نیاز به سرمایه گذاری بهتر در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد ها اظهار کرد: این که تیم‌های کمی در فوتبال در زمینه تیم های پایه با مشکلاتی برخورد می کنند این مساله را باید وزارت ورزش و جوانان و مجلس تدبیری بیاندیشند.

کد N2032695

وبگردی