آفتاب
افشین قطبی:

شایسته این پیروزی بودیم/ قشنگ‌ترین صحنه‌ها را در تبریز دیدم

شایسته این پیروزی بودیم/ قشنگ‌ترین صحنه‌ها را در تبریز دیدم

تبریز- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: شایسته این پیروزی بودیم و امروز خیلی خوب کار کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین قطبی عصر امروز جمعه بعداز پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی در تبریز به خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: واقعا جلوی ۷۰ هزار نفر هوادار بازی کردن خیلی سخت است ولی ما امروز خیلی خوب کار کردیم.

وی سپس با بیان اینکه فولاد بازیکنان خوبی دارد، گفت: در روزهای گذشته تراکتورسازی را خوب آنالیز کرده بودیم و امروز نتیجه این آنالیز را دیدیم.

قطبی همچنین با بیان اینکه تراکتور تیمی است که اگر فضا داشته باشد می‌ تواند نتیجه خوبی بگیرد، ادامه داد: بازیکنان ما می ‌خواستند خودشان را نشان دهند و ذهن شان باز است.

وی همچنین ابراز داشت: امروز در نیمه اول توانستیم خوب کار کنیم و گل بزنیم و به تراکتور نیز فضا ندادیم، ما توانستیم موقعیت ‌های خوب را بسازیم و در حمله با سرعت اضافه شویم.

وی سپس با اشاره به حضور ۷۰ هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: بازی هیجان خاصی داشت و این اولین تجربه‌ ام در فولاد بود و برای نخستین بار در این ورزشگاه حضور داشتم.

قطبی سپس اظهار داشت: امروز یکی از بهترین خاطره‌ های من بود چراکه هواداران تراکتورسازی با این شور و انگیزه در ورزشگاه حاضر شده بودند و تیمشان را تشویق می کردند.

وی با تاکید بر اینکه قشنگ ‌ترین صحنه‌ های عمرم را در تبریز دیدم، گفت: احساساتی که در فوتبال ایران می ‌بینم، بسیار زیاد است. باعث خوشحالی من است که در این لیگ برتر با این شور و شوق کار می ‌کنم.

قطبی با اشاره به اینکه امروز تراکتورسازی فشار زیادی وارد کرد، ابراز داشت: امروز توانستیم با همدلی بازیکنان، سه امتیاز مهم کسب کنیم و به بازیکنانم افتخار می‌ کنم و این پیروزی را به هواداران فولاد هدیه می‌ کنم.

وی با اشاره به اینکه برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت دارم، گفت: ما امروز سعی کردیم برنامه‌ های خودمان را پیاده کنیم و تغییراتمان در نیم فصل دوم نمی ‌تواند زیاد باشد ولی با تغییرات کوچک به اهداف بزرگی خواهیم رسید.

وی در خصوص وقت کشی بازیکنان تیمش نیز گفت: من علاقه زیادی به فوتبال هجومی دارم و دروازه ‌بان ما دنبال برداشتن فشار از روی تیم بود و دنبال وقت کشی نبود. من اتفاقات بدتر از این را هم دیده ام و اگر این حرکات باعث اذیت شما شده است عذرخواهی می کنم.

قطبی در خصوص تقوی سرمربی تراکتورسازی نیز گفت: وی عملکرد خوبی در تراکتور داشته است و خیلی سرمربی خوبی است. مربیگری در تراکتورسازی با این همه هوادار سخت است. تقوی ۵ بازی بدون شکست پشت سر گذاشته است و این نشان از دانش و موفقیت این سرمربی کاربلد دارد.

وی سپس ادامه داد: یک گل برتری مقابل تراکتورسازی کافی نبود و به همین دلیل برای زدن گل دوم تلاش می‌ کردیم.

تقوی افزود: تراکتورسازی‌ امروز خوب بازی کرد و فشار زیادی روی تیم ما آوردند تا بازی را به تساوی بکشانند ولی بازیکنانم با جان و دل بازی کردند و توانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: این پیروزی اعتماد به نفس زیادی به بازیکنان و هواداران تیم ما می ‌دهد و مطمئن هستم بازی‌ های بهتری از تیم فولاد خوزستان در نیم فصل دوم خواهید دید.

کد N2032687

وبگردی