آفتاب
برانکو ایوانکوویچ:

باید با حروف طلایی این بخش از تاریخ پرسپولیس را نوشت

باید با حروف طلایی این بخش از تاریخ پرسپولیس را نوشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران پرشور تیم تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از برد سه بر یک پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: از هواداران تشکر می کنم. نتوانستیم اخر بازی در خدمتشان باشیم. شاید یک مقدار به این خاطر که گل خوردیم ناراحت بودیم.

وی افزود: به نظرم به بهترین نحو نیم فصل را تمام کردیم. اگر ۴ گل می زدیم قهرمان نیم فصل می شدیم. از بازیکنانم تشکر می کنم به خاطر نحوه بازی و رضایتمندی که به ما دادند. این بخش از فصل را با برد قاطعانه پشت سر گذاشتیم. 

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: چند روز تمرین و استراحت خواهیم داشت. با تمام اتفاقاتی که افتاد، موفقیت بزرگی داشتیم. 

برانکو درباره احتمال جذب بازیکنان جدید در نیم فصل، اظهار کرد: بله می دانیم نیم فصل دوم سخت تر است. نه فقط ما بلکه رقیبان هم تقویت می شوند. از فردا برای مذاکره با بازیکنانی که مدنظر داریم اقدام می کنیم. شما دیدید با این همه بازیکنان جوان، نیم فصل را به سختی می شد گذراند. انتظارمان این است حداقل ۲۵ بازی دیگر پیش رو داشته باشیم در سه دسته یعنی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا. مهم است که نیمکت قوی داشته باشیم.

وی افزود: امروز نمی شد روی بشار، کمال و ربیع خواه  حساب کنیم ولی همین تیم هم با کیفیت بالایی مسابقات را تمام کرد. امروز از عملکرد بازیکنانم لذت بردم و کِیف کردم.

سرمربی پرسپولیس درباره محرومیت پرسپولیس تاکید کرد: باید با کلمات و حروف طلایی این بخش از تاریخ باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران را نوشت. همه افتخار می کنیم بابت نتایجی که کسب کردیم. از همه بیشتر این لیاقت بازیکنانم بود. این افتخارات برای آنها  است. مدیریت باشگاه و بخش های دیگر هم در این موفقیت دخیل بوده است. اگر تمام بخش ها آنطور که باید منظم نباشد به نتیجه ای نمی رسیم. 

برانکو در خصوص هجمه استقلالی ها علیه پرسپولیس مبنی بر اینکه اشتباهات داوری کاملا به نفع پرسپولیس بوده است، گفت: من بازی پدیده با استقلال را ندیدم. شنیدم دقیقه 10 باید بازیکن استقلال اخراج می شد. اشتباهی که می گویند همین بود؟

خبرنگاران در ادامه به گل آفساید استقلال اشاره کردند. برانکو گفت: اینرا نمی دانم و از شما می شنوم. امروز هم داور به ما کمک کرد نه؟! چند بار علنی گفته ام و این وظیفه شما خبرنگاران است که بازی های ما را آنالیز کنید. یکی قبلا این کار را کرده است. نتیجه این بود که پرسپولیس بیش از همه از داوری ها ضرر کرده بود. من هم گفتم یک اوت پیدا کنید که به نفع ما گرفته باشند. می توانم این سئوال را مطرح کنم چرا نعمتی امروز کارت زرد گرفت و گل چهارم ما را قبول نکردند. برای من استقلال، سپاهان، تراکتور و پدیده مطرح نیستند. برای من فقط و فقط  پرسپولیس مهم است. خودم را درگیر صحبت های آنها نمی کنم. می خواهیم بازی کنیم، گل بیشتری بزنیم و بیشتر آماده شویم و بیش از پیش هواداران را شاد کنیم. اگر من درباره داوری بعد از بازی با ذوب آهن صحبت کردم، حق داشتم. اگر کسی دوباره به این مسائل چیزی اضافه کرده است را نمی دانم. 

برانکو در خصوص اینکه نامش در لیست اسامی مربیان شجاع در پیام کارلوس کی روش نیامده بود، تاکید کرد: من که به کسی حمله نکردم که بخواهند به من هجمه بیاورند. کسی هم تا به حال در خیابان به من حمله نکرده است! شاید یک مقدار حسادت های بعضی ها را به خاطر پرسپولیس حس کنم که این هم ورزشی است. ولی اینکه به من هجمه بیاورند را نمی فهمم و متوجه نمی شوم. تا جایی که می دانید به کسی حمله نمی کنم! 

وی در خصوص احتمال بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس گفت: این بحث یک طرفه نیست. بحث باشگاه الغرافه، خود طارمی و ما مطرح است و همینطور لیست تیم پرسپولیس. ما 4 بازیکن تا الان گرفته ایم. به این شکل نیست که بخواهیم یا نخواهیم. نه فقط طارمی بلکه بازیکنان دیگر هم همینطور.

کد N2032686

وبگردی