آفتاب

فولاد با افشین قطبی تراکتورسازی را در تبریز شکست داد

فولاد با افشین قطبی تراکتورسازی را در تبریز شکست داد

همشهری آنلاین: فولاد خوزستان در شرایطی که افشین‌ قطبی را به عنوان سرمربی در اختیار داشت توانست تیم قدرتمند تراکتورسازی را شکست دهد.

 تراکتور سازی در آخرین بازی نیم‌فصل به مصاف فولاد اهواز رفت. سرخ‌های تبریزی که داعیه حضور در صدر جدول را دارند در این بازی نتوانستند به خواسته خود برسند و این خوزستانی‌ها بودند که توانستند در زمین تبریزی‌ها به برتری برسند

بازیکنان فولاد در این بازی نشان دادند که شایسته رده‌های بالاتر جدول هستند. در این بازی رضا میرزایی در دقیقه ۲۴ فولادی‌ها را جلو انداخت تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز این فولادی‌ها بودند که باز هم به گل رسیدند، پریرا در دقیقه ۵۱ از روی نقطه پنالتی این گل را به ثمر رساند. تراکتوری‌ها که شکست را باور نداشتند سرانجام توانستند توسط نقی‌زاده در دقیقه ۷۱ یکی از گل‌ها را جبران کنند اما در نهایت این بازی به سود میهمان رقم خورد.

تراکتور با این شکست و اندوخته پیشین ۲۶ امتیازی خود در مکان چهارم جدول باقی ماند اما فولاد که ۱۹ امتیازی شد با یک جهش بزرگ خود را به مکان هفتم جدول رساند تا قطبی اولین حضورش در این تیم را با پیروزی و ارتقاء وضعیت در جدول آغاز کند.

کد N2032651

وبگردی