آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد:

عرب با پرسپولیس غریبه نیست/ پرسپولیس باید کامل شود

عرب با پرسپولیس غریبه نیست/ پرسپولیس باید کامل شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتخاب عرب برای پرسپولیس خیلی خوب بود اما باید این تیم در نیم فصل کاملا تقویت شود.

بهنام ابوالقاسم پور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم گفت: اخرین مانع پرسپولیس در یک سال اخیر همین بازی است. پرسپولیس با تمام سختی هایی که به خاطر محرومیت از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی کشید بازی های تماشاگرپسندی را انجام داد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقویت این تیم در نیم فصل رقابت های لیگ برتر افزود: باید بطور کامل و در خطوط سه گانه زمین بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد. شاید خیلی ها بگویند این تیم سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شیری و مهدی شریفی را گرفته است و نیازی نیست بازیکن جدید بگیرد. اما من فکر می کنم حداقل این تیم باید سه الی چهار بازیکن دیگر را هم بگیرد تا بتواند در کورس قهرمانی در لیگ برتر باقی بماند و در اسیا هم بتواند درخشش فصل گذشته را تکرار کند.

وی درباره حضور ایرج عرب به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از قرار معلوم ایشان در چندسال گذشته همواره کنار اقای گرشاسبی بوده است. فکر می کنم راه آقای گرشاسبی را هم ادامه بدهد. آقای عرب با پرسپولیس غریبه نیست و خوب شد در این مقطع زمانی به کار گرفته شد. حضورش بهتر از آمدن فرد غریبه بود.

کد N2032565

وبگردی