آفتاب

کنش‌‌گران سیاسی تجربه سال ۸۴ را تکرار نخواهند کرد/ اصلاحات همیشه زنده است

کنش‌‌گران سیاسی تجربه سال ۸۴ را تکرار نخواهند کرد/ اصلاحات همیشه زنده است

دبیرکل حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: به رغم همه مشکلات فراوانی که در کشور است آنچه که فرهنگ فریبکاری و پوپولیسم است و دوباره دارد در این کشور ریشه می‌‌دواند، کنش‌‌‌گران سیاسی هوشمندانه تجربه سال ۸۴ را تکرار نخواهند کرد که نتیجه‌‌اش آن جهود و آن گرفتاری بزرگ و هدر رفتن سرمایه‌‌های ملی مردم و استعدادهای کشور شود.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید محمدصادق خرازی صبح امروز در چهارمین کنگره حزب ندای ایرانیان، ضمن خیر مقدم به مهمانان و وزیر امور خارجه گفت: کشور در شرایط خاصی قرار دارد. فشار سیاسی وجود دارد و نقدهای جدی به عملکردهای دولت و دولتمردان وجود دارد. مشکلات مردم و تحریم ظالمانه استکبار و استعمار جهانی و بی‌‌‌تدبیری‌‌ها در مدیریت همگی واقعیت های امروز جامعه ما هستند. 

کنش‌‌گران سیاسی هوشمندانه تجربه سال ۸۴ را تکرار نخواهند کرد

وی با بیان اینکه عدم امنیت برخی کنشگران سیاسی عارضه بزرگ و دردآوری است که سلسله اندام‌‌های جریان‌‌های سیاسی را لرزانده است، اظهار داشت: ما انتطارات فراوان و زیادی از دولت و مسئولان داریم اما هرگز حاضر نیستیم روی دیوار کسانی که بر سختی و گرفتاری هشت ساله دوران جهود فکری این کشور را ایجاد کردند را امضا کنیم. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: به رغم همه مشکلات فراوانی که در کشور است آنچه که فرهنگ فریبکاری و پوپولیسم است و دوباره دارد در این کشور ریشه می‌‌دواند، کنش‌‌‌گران سیاسی هوشمندانه تجربه سال ۸۴ را تکرار نخواهند کرد که نتیجه‌‌اش آن جهود و آن گرفتاری بزرگ و هدر رفتن سرمایه‌‌های ملی مردم و استعدادهای کشور شود. 

اصلاحات همیشه زنده است

خرازی با بیان اینکه انتظارات ما از دولت و دولتمردان جدی است، تصریح کرد: اصلاحات همیشه زنده است چون که حرف مهم و پیام بزرگی را و گفتمان اصلی را یعنی توسعه سیاسی و اقتصادی و اصلاحات همه‌‌جانبه برای مردم و انطباق دین و دولت در مبارزه با استعمار را در درون خودش جای داده است.

وی افزود: اصلاح‌‌طلبان و کنشگران واقعی جریانات فکری - سیاسی ایران اجازه نخواهند داد نیروهای خارجی بر این کشور و استعمارگران و کسانی که با تحریم‌‌های طالمانه نوع جدیدی از استعمار را دارند، در برابر کشورهایی مثل ما این نقش را ایفا می‌‌کنند، بتوانند موفق شوند. همبستگی ما و تلاش گسترده و مستمر ما می‌‌‌تواند به سیاست خارجی کمک کند. 

ادامه دارد... 

کد N2032516

وبگردی