آفتاب

بیماری باید از حسین محب اهری خجالت بکشد

بیماری باید از حسین محب اهری خجالت بکشد

افشین هاشمی کارگردان فیلم دختر شیرازی پس از پایان بازی حسین محب اهری در این فیلم با نگارش یادداشتی از بازی وی تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن یادداشت افشین  هاشمی درباره  حسین محب اهری که همراه با بخشهای از این فیلم در اختیار ایلنا قرار گرفته به شرح زیر است:
بیماری باید خجالت بکشد!
وقتی می‌آید با خود شعف می‌آورد. بی‌وقفه جملاتش را تمرین می‌کند تا بهترین را اجرا کند. اما این بیماریِ بی‌پیر کمی خسته‌اش کرده بود که کم‌تر می‌خندید. ولی خداروشکر آن‌قدر روحِ زندگی داشت که روی این بیماریِ فلان‌فلان‌شده را کم کرد و به خانه‌اش برگشت.
- آهای... فلان‌فلان‌شده... با توام بیماریِ فلان‌فلان‌شده... دیگه دوروبرِ خونه‌ش پیدات نشه... درضمن... بدون یه پلان به من بدهکاری! مجبور شدم به خاطرِ توی فلان‌فلان‌شده یکی از پلان‌هایی که حسین محب‌اهری باید حضور می‌داشت رو بدون حضورش بگیرم... برو!... فلان‌فلان‌شده
برای حسین محب‌اهری؛ خاطراتی که در کودکی‌مان به جا گذاشت و حضور سرزنده‌اش - با وجود بیماری - در خداحافظ دخترشیرازی حسین محب اهری در آخرین روزهای فیلمبرداری «خداحافظ دختر شیرازی» و پیش از بستری شدن در بیمارستان جلوی دوربین افشین هاشمی رفت.


کد N2032458

وبگردی