آفتاب
سرمربی تراکتورسازی:

هدف ما کسب ۳ امتیاز است/ شاید استوکس و اروین دوباره بازگردند!

هدف ما کسب ۳ امتیاز است/ شاید استوکس و اروین دوباره بازگردند!

تبریز- سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: هدف ما در بازی برابر فولاد کسب ۳ امتیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقوی ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی تبریز با فولاد خوزستان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در ابتدا درگذشت ایرج دانایی‌ فرد را تسلیت گفت و افزود: وی فردی ارزشمند و یکی از نوابغ فوتبال ایران بود. دانایی‌فرد فوتبال ایران را به دنیا شناساند.

تقوی ادامه داد: امیدوارم قدر پیشکسوتانی که در قید حیات هستند بیشتر بدانیم و از تجربیات آنها استفاده کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص انتقاد یک بخش خبری از وی برای کارشناسی شبکه بی‌بی‌سی گفت: آنها می‌ خواهند تمرکز را از من بگیرند ولی تمرکز ما روی بازی‌ های‌ خودمان است و ما تصمیمات مدیریت را می‌ پذیریم. برخی از لفظ سرمربی موقت استفاده می‌ کنند، در حالی که همه سرمربیان موقت هستند.

وی در خصوص انتخاب داوران ضعیف برای دیدارهای تیمش نیز گفت: تعیین داور در دست من و باشگاه نیست و بعید می ‌دانم داور روی بازی تاثیر بگذارد. هواداران تراکتورسازی نیز هرگز توهینی به داور نمی‌ کنند.

تقوی با اشاره به اینکه همه بازی‌ ها برای تراکتورسازی دشوار است، گفت: بازی فردا نیز برابر فولاد سخت است ولی ما در برابر هواداران خودمان باید سه امتیاز را بگیریم چون اهداف بزرگی داریم، حریفان برای ‌ما فرقی ندارند.

وی در خصوص حریف فردای تیمش نیز گفت: فولاد نباید اینجای جدول باشد، همه می ‌دانند نباید جایگاه این تیم ما را فریب دهد.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: محروم و مصدومی برای این بازی نداریم و همه بازیکنان در خدمت تیم هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت لی اروین و استوکس نیز گفت: تا زمانی که قرارداد این دو بازیکن با  باشگاه فسخ نشود بازیکن ما هستند و نباید سرمایه‌ های‌ مان را بسوزانیم. مدیریت باشگاه می‌داند که چطور این ماجرا را مدیریت کند. البته این احتمال نیز وجود دارد که این دو بازیکن به تیم ما بازگردند.

تقوی افزود: بسیار سخت است که هواداران تراکتورسازی را ناامید کنیم چرا که لطف زیادی به ما دارند. ما و بازیکنان مدیون آن‌ها هستیم و تمام وجودمان در اختیاز آن‌هاست.

وی گفت: همیشه آن چیزی که ما می‌ خواهیم در فوتبال رخ نمی ‌دهد اما بازیکنان سعی دارند با تمام توان‌شان در زمین حضور داشته باشند. هواداران یار دوازدهم ما نیستند بلکه روح تیم ما هستند.

سرمربی تراکتورسازی تبریز در خصوص اضافه شدن برادرش به کادر فنی این تیم گفت: این مسائل شایعه است. برادر من به تبریز آمده تا من تنها نباشم ولی این دلیلی بر این نیست که قرار است به کادرفنی اضافه شود. من کارم آنقدر زیاد است که فرصت نمی کنم از هتل بیرون بیایم.

وی سپس در پایان گفت: ما تاکنون هیچ فهرستی از بازیکنان مازاد اعلام نکرده ‌ایم و بعد از بازی فردا به فکر جذب بازیکن خواهیم بود ولی هیچ بازیکنی از بین ما جدا نمی شود.

گفتنی است تیم های تراکتورسازی و فولاد خوزستان فردا جمعه از ساعت 15 در چارچوب رقابت های هفته پایانی نیم فصل اول به مصاف یکدیگر می روند.

این مسابقه با توجه به حضور افشین قطبی در فولاد و قبول هدایت این تیم می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد. از آنجایی که در تراکتورسازی نیز چندتن از شاگردان سابق قطبی حضور دارند، می توان شاهد یک رقابت حساس و پرهیجان باشیم.

کد N2032248

وبگردی