آفتاب

حضور ۶۰ هسته و واحد فناوری در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

حضور ۶۰ هسته و واحد فناوری در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، معاون پارک علم و فناوری استان زنجان در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان زنجان، اظهار کرد: در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان زنجان،  ۱۴دستگاه دولتی و ۶۰هسته و واحد فناوری و نیز شش استارتاپ از خروجی دوره استارتاپی در این نمایشگاه حضور دارند.

سیدمحمد موسوی تصریح کرد: در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان زنجان، شاهد دو رونمایی از طرح‌های جدید در روز اختتامیه خواهیم بود. این دو رونمایی یکی از سوی دانشگاه علوم‌پایه و دیگری مرکز پارک علم و فناوری استان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان زنجان به‌ مدت سه روز از ۲۰ تا ۲۳ آذرماه امسال در محل کارخانه کبریت زنجان دایر است، گفت: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به این محل مراجعه کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه این نمایشگاه نسبت به سال گذشته از لحاظ آماری و تعداد حضور واحدهای فناوری رشد داشته است، افزود:  این بیانگر توسعه و رونق فعالیت استارتاپی در استان زنجان است و باید تلاش شود کارها در این حوزه توسعه یابد و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فضای خوبی را برای ارائه توانمندی‌ها در این بخش فراهم می‌کند.

معاون پارک علم و فناوری استان زنجان با بیان اینکه پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد باید این مشارکت را داشته باشند تا استارتاپ‌ها در مسیر درست خود قرار گرفته و حرکت کنند، خاطرنشان کرد: توجه به جوانان و ایده‌های جدید، نیاز کشور است و باید در این مسیر گام برداریم.


انتهای پیام

کد N2032070

وبگردی