آفتاب

ارائه بیش از ۴۵۰ مقاله در دوازدهمین کنگره " پیشگامان پیشرفت"

ارائه بیش از ۴۵۰ مقاله در دوازدهمین کنگره " پیشگامان پیشرفت"

دوازدهمین کنگره " پیشگامان پیشرفت" با ارائه بیش از ۴۵۰ مقاله از سوی دانشجویان، طلاب و اساتید جوان دانشگاه‌ها از سوی مرکز الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت در حال برگزاری است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، دوازدهمین کنگره "پیشگامان پیشرفت" با محوریت پیشرفت و شرکت کنندگانی از دانشجویان دانشگاه‌ها، طلاب حوزه‌های علمیه و اساتید جوان صبح امروز (پنجشنبه‌۲۲ آذر) در سالن همایش‌های دانشگاه الزهرا (س) در حال برگزاری است.

در این کنگره بیش از ۹۰۰ اثر از سوی دانشجویان، طلاب و اساتید جوان ارسال شده است که تعداد ۴۵۰ مقاله برای ارائه پذیرفته شده‌اند. در واقع مقالات پذیرفته شده در دوازدهمین کنگره "پیشگامان پیشرفت" به صورت پوستر و شفاهی در نشست‌های صبح و بعد از ظهر امروز ارائه خواهد شد.

همچنین مقالاتی که به دلیل محدودیت زمان ارائه نشوند، در کتاب کنگره که از سوی مرکز الگوی اسلامی و ایران پیشرفت خواهد کرد، چاپ می‌شوند.

به طور کلی حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ شرکت کننده در دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت حضور دارند و این کنگره با سه محور الگوی پایه پیشرفت، عدالت و پیشرفت و  شعار سال (تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی) برگزار می‌شود. در محور الگوی پایه ایرانی ــ اسلامی پیشرفت، تلاش بر این است که در طی دو سال این الگو بتواند به یک الگوی نهایی منجر شود.

همچنین دوازدهمین کنگره "پیشگامان پیشرفت" یک نشست ویژه‌ نیز برگزار خواهد شد که به صورت مبسوط فرایندهای طراحی الگو، ویژگی‌ها و نوآوری‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد به طوری که شرکت کنندگان در این نشست می‌توانند نظرات خود را در قالب پرسش و پاسخ اعلام کنند.

[p]انتهای پیام

کد N2031967

وبگردی