آفتاب

انتقاد کارکنان حفاری شمال از تاخیر در پرداخت دستمزدها/ روابط عمومی شرکت: جای نگرانی نیست

انتقاد کارکنان حفاری شمال از تاخیر در پرداخت دستمزدها/ روابط عمومی شرکت: جای نگرانی نیست

کارگران شرکت حفاری شمال از عدم پرداخت معوقات مزدی خود انتقاد دارند. مدیر روابط عمومی شرکت می‌گوید: مشکل به زودی حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارکنان شرکت حفاری شمال از عدم پرداخت دستمزد آبان ماه خود انتقاد دارند.

این کارکنان می‌گویند: دستمزد بالغ بر سه هزار کارگر شاغل در این شرکت هنوز پرداخت نشده‌ است؛ همه کارگران، چه کارگران عملیاتی که روی سکوهای نفتی کار می‌کنند و چه کارکنان ستادی، نگران این وضعیت هستند.

این کارگران با بیان اینکه بعد از آمدن مدیرعامل جدید در اواخر آبان ماه، امیدوار شدیم که شاید اوضاع بهبود پیدا کند، می‌گویند: امروز در مورد این امیدواری تردید داریم؛ اکنون در روزهای پایانی آذر ماه به سر می‌بریم اما هنوز دستمزد آبان ماه پرداخت نشده است.

از قرار معلوم، طلب تعدادی از پیمانکاران طرف قرارداد با این شرکت که در اهواز مشغول به کار هستند نیز پرداخت نشده است.

کارگران عملیاتی این شرکت که در سکوهای اهواز مشغول به کار هستند، می‌گویند: در هفته گذشته تجمع صنفی برگزار کردیم و خواستار پرداخت دستمزدها شدیم اما هیچ جواب روشنی نگرفتیم.

خاتمی (مدیر روابط عمومی حفاری شمال) در رابطه با معوقات مزدی کارگران این شرکت به ایلنا گفت: کار پرداخت دستمزدها در حال انجام شدن است و انشالله ظرف هفته آینده پرداخت‌ها آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات پرداختی حل خواهد شد، افزود: جای هیچ نگرانی نیست.

خاتمی در ارتباط با تجمع کارگران شاغل در سکوی اهواز گفت: چنین تجمعی برگزار نشده؛ کارگران ممکن است اختلاف عقیده و نظر با مدیریت مجموعه داشته باشند اما این اختلاف‌ها با بحث و گفتگو حل خواهد شد. 

کد N2031940

وبگردی